Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 524 ggr
SandyCipper
0

Det funkar bra..!

_Hejsan, ni kanske har läst mina andra trådar om de oväntade ungarna ;)

Jo, jag ska nu säga att det rullar på! Ungarna är söta, och jag hör pip i husetGlad

**Frågor:
**
1. När är dom leveransklara? 2. Vad ska man sälja en för ( hur mkt ? ) 3. Ska ungarna pipa? Tack!_

Roxie
0

vad är meningen med att skapa hundra olika trådar, där innehåller ändå är detsamma? varför inte ställa alla frågor i en och samma tråd, när det handlar om samma kull.

// Sofia

[GeeGee]
0

Alla djurungar och även bäbisar piper…det är helt normalt. De piper om de vill äta, när de kommunicerar med varandra, om de vill ha kontakt med mamman och pga många olika anledningar.

[GeeGee]
0

Mitt tips…LÄS PÅ! Överallt och på var enda hamsteruppfödarsida står det när de är leveransklara. Tänkt att de är levande varelser du håller på med så gör allt du kan för att läsa dig, och inte då bara genom att fråga här. Uppfödarsidorna är jättebra att läsa på. Där brukar det stå mycket.

91Marran
0

de bör var minst 4-5 veckor vissa blir lite senare beroende på individen. ta reda på vad köparna är beredda att bjuda. ja det ska pipa, men håll ändå uppsikt att de inte piper för att de mår dåligt, men som GeeGee säger också, det kan vara för att de är hungriga eller vill komunicera osv.

Mvh
Mig