Färg/ras på dvärghamster?
Hej! Det var ett tag sen min lille Wille dog (Dvärghamster). Fick honom i julklapp för flera år sen, men det är inte förens nu som jag börjar tänka på vilken ras och vilken färg han egentligen var.. Visar 3 bilder så får ni duktiga hamsterfolk svara
Vill inte ha kommentarer ang. att han bodde ensam. Han hade stor anledning då han var aggressiv mot andra och det funkade inte.
Annars så är jag tacksam för svar som rör frågorna! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Ser ut att vara en vintervit dvärghamster i färgen sapphire.
#3 Okej! Det ska jag komma ihåg! :) Tack :D
/Matilda
första bilden är helt otrolig, den kan få vem som helst att vilja ha en dvärgis, vilka ögon! Ser ju super go ut.. naw
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#5 Aw tack du!
Han var verkligen underbar den lille krabaten <3
/Matilda
Jag håller med #5! Dags för dvärgarna att få flera intresse på sig nu…hihi….
#7 Precis! :D
/Matilda
#3 Håller med!
Jätte fin var han :)

Rysk Vintervit. Ser ut som en blandning av Agouti och Sapphire på första bilden.
#10 Tack så mycket :D
/Matilda
Jag älskar bilden, varit inne å kollat på den tusen gånger nu tror jag.. vet inte vad det är för fel på mig. Men just han alltså… . oh god! synd att han inte lever idag 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#12 Tack <3 Han var en riktig liten kämpe! Tyvärr blev han bara 2½ år då han fick en tumör på magen.. :(<3
/Matilda
Vilken liten sötis<33 ;)
#15 Tackar! :D
/Matilda
Men åh.. tack för bilderna.. nu sitter jag med tårarna i ögona. Han e vacker på något mystiskt sätt,, eller så har du helt enkelt bara lyckats fånga hans bästa sida!verkligen super fiiiin!!
#14 ser ut som en blandning av "Pussy in boots" i Shrek när han gör dom där söööta hundvalps ögonen.. blandat med .. hmm.. ekorren Scrat i Ice Age, tycker jag ! 
_
#22 Aw! Tack så mycket! Han var en sann vän den lille krabaten <3
/Matilda