Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 789 ggr
Sloj-border
0

vansinnig hamster på djuraffär..

Hej! på en djuraffär här i stan så stod jag och pratade med en personal, då  berättade hon att dom hade en hamster där som hette Hitlar *fniss* som var jätte agressiv. dom tänkte inte sälja honom pga det så dom tar hand om honom där på djuraffären. så fort dom stoppar ner handen där springer Hitler fram och hugger efter handen mm.

och då är min fråga: går det att göra något åt sånna hamstrar? asså få dom tam? (det är en dvärghamster)

Mvh sloj-border

[Sniff]
0

Bra att de inte säljer honom iallafall…

UlrikaD
0

Beror lite på hur gammal han är, vad han har varit med om osv.

Men han kommer aldrig att bli tam på djuraffären tyvärr. Där är det för mycket liv och rörelse för att han ska kunna lugna ner sig.

Han har en chans om han kommer hem till någon med hamstervana som är villiga att ge honom en chans.

Om han håller på så där på djuraffären mår han nog inte så bra och kommer att fortsätta med beteeendet hela livet.

[Tovab]
0

hmm, vilken affär var det på? :) blir nästan sugen på att ta hem han. Jag har ju trots allt 2 till hamsterburar här hemma ;)

Sloj-border
0

#3 djurmagazinet ;) men jag varnar dej! dom kunde inte ens stoppa ner mat till honom! :O utan hon passade på när han låg och såv och då nästan slängde hon ner matskålen för att komma undan honom! :O

#2 okej :( ja han borde komma till nån hamstervan! :/

[Tovab]
0

#4 men Djurmagazinet brukar väl inte ha djur i affärerna? Hur blev det så att den lille kom dit då? :O

Sloj-border
0

#5 det var kanske nån sombeställt elr nått.. eller så har den varit där länge..

Westis
0

Vi har två Djurmagazinet i stan, och båda har olika djur.

dragonstar
0

Ja djurmagazinet har djur även i s-näs. Men till skillnad från många andra har fåglaran voljärer och det värkar endå som att de få djur (gnanger och fåglar) de har inne snabbt blir sålda.

To the world you may just be one person but to one person you may be the world.

Sloj-border
0

djurmagazinet i sundvsall gör inte så ;)