Tema!
Hej :) här kan ni lägga in bilder på era hamstrar efter temat jag har valt :) sen kmr jag bästemma vem som har den bästa passande bilden.
o det första temat är "Sov-tid" :)
jag kommer skriva senare ett nytt tema:P
Lycka till!
Ghost är trött :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Ghost är trött :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jag har inte en enda sov bild på mina, så jag säger "pass" här och inväntar ett nytt tema medan jag beundrar er andras sovisar 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#6 men gud, sådär sover ju jag också
hihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#7 Har faktiskt aldrig föreställt mig dig med pung förstås.
#8 Hahahaha
// Sofia
#8 ja kanske borde hållt tyst 
_
Hhihi, det var roligt :P
// Sofia
Alien har presis Sovit;)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
Åh vad kul att se henne! :)

De som kom på delad första plats är Mazarian o Ice :)
kunde inte välja mellan er ;)
Nästa tema blir "Ops!"

#14 Vad kul, jag har fött upp båda två.

#15 jaså? :) du tar otroligt fina hamstrar ;)

#16 Tack så mycket!
Vilka söta sjusovare;)

#8 hahahahahhaghahahahaaa
#15 skrytmåns!! kanske bra att jag inte hunnit ta någon sov bild på Kanel ännu 
_

Mammor får ju skryta om sina människorbarn i alla oändlighet, då måste jag väl få småskryta lite om mina söta "päls-barn" istället.
#21 Jo det är klart att du får, man ska inte vara sen på att ta åt sig äran när man lyckats med nåt bra. Vilket du har 
_

Kan inte vi fortsätta den här tråden? Den var rolig :)