Hamstertårta? :)
Hej! jag tänkte om jag skulle ge mina hamstrar ngn extra speciellt idga :) kan ni ngt recept på en liknande "hamstertårta" ? :)
// moa
Kanske en guskskiva med lite hamstergodis på, ett lager ost (kan de äta det…? Om inte, ta något annat) över det och sätt en morotsbit på toppen;)

hahah det låter bra :)

Jag har lite gott gott här :)
Koka en liten potatis och låt den svalna. Skär av ett lock och gröp ur potatisen (typ som haloweenpumpa) Lägg i en massa olika goda saker som hamstern tycker om och sätt på locket igen.
Hittade den ngn stans :P

Åhh vad coolt då :D
Det där med potatisen har jag testat! xD Men min hamster åt bara innehållet och inte potatisen x) Hon kanske inte gillade potatis :O
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Ja, kan de äta ost? :)

#6 japp :)
har hört att bara att man inte ska ge för mkt ost ^^

#8 det är sant :D

#8 det är sant :) men lite ost skadar inte, för de flesta älskar det! :D

Min "lilla" jojjo tycker inte alls om ost 
Idag så tog jag en ostskiva, la den platt, la på lite ris och sallad + lite ägg, sen rullade jag ihop ostskivan med dens innehåll.
Innehållet var gott tyckte hon men osten lämnades kvar haha
haha min blir helt galen bara jag tar fram osten ur kylskåpet..
Något tips på vad man kan ge dem för julmat då? Ett litet julbord ska de ju såklart ha! :)
Ohh det vore skojj! Jag kommer nog ge mina hamstrar lite annat istället, som bär och sånt.. vill inte direkt ge dem julskinka, för mycket salt xD
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."
Undra om man kan ge marie-kex?
För ja tänkte köra på en tårta jag , haha.
Underlag: ett rån / marie-kex
Sen en ostskiva på..
Sen nånting kladdigt på osten,
Sen en snäck-makaron på toppen med chokladbitar i.. :D

choklad är inte så bra att ge till hamstern :/
Nä jag vet, jag har såna där choco drops från djuraffären.. han får de bara nån gång ibland. inte ofta alls :)

Ah ok :) Trodde du menade typ marabou choklad sry :P
Någon som har en bild på en sån här potatisbakelse? =P
Hade varit kul att se vad ni la i. =)

potatisbakelse är definitivt något jag ska prova på! :D
Fast ni vet att chokladdropparna från djuraffären typ är restprodukter från när man tillverkar "riktig" choklad?
Vad jag hört i alla fall…
Kan hamstrarna äta alla sårters knäkkebröd? Tänkte att man kunde ha det som underlag kanse ?? :))
En liten pannkakstårta kanske?