God Jul...
God Jul:D

God jul! 
God jul alla!! Kan vi inte använda den här tråden till att skicka lite julhälsningar till varandra lite allmänt- att vi kan ladda upp bilder om vi/ni/oss/alla här har juliga hamsterbilder så att säga ? 
Jag har ingen aning om hur julen blir för min del.. hade världens ångest inför förra julen, det var hemsk alltså! Men nu, nu känner jag mig bara Lugn. Spelar ingen roll liksom. Kan tänka mig att det blir en udda, men härlig och mysig jul hos min mor..
Många jul hälsningar från mig, min kära sambo som är så jäkla go med djuren och hjälper mig ta hand om hamstrarna och som aldrig har några som helst invändningar till hur många djur jag drar på mig *det är kärlek för mig*
Å så önskar mina hamstrar en RIKTIGT GOD JUL till alla ni goa fina djurvänner som älskar och tar hand om era djur och ger dem allt de behöver, engagemang, kärlek och ansvar ger oss en bättre värld. Även i djurvärlden!
Puss på er!
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#3 Kul idé, det skulle vara skoj att se lite julbilder med hamtrar :D Såg att det redan fanns en god jul tråd grejj x)
#3 Har du redan tagit fram granen? :OXD
#3… Va fint skrivet av dig…
Ja även vi önskar eder alla en fröjdefull jul!!
//Englatassens Marie med son å katt å 2 hamstrar + bebisarna
God jul önskar jag och djuren!

God jul alla! :D Ska se om jag kan fota lite mysiga julbilder på mina hamstrar snart! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

GOD JUL! :D
Vad ska ni ge era små pälsbollar i julklapp? :P Själv har jag ingen aning x)
Jag har redan gett mina sina julklappar.. lite tidiga men det var det värt! :) Gjorde en hängmatta till den enda och köpte en träbro till den andra :) Men måste komma på 3 julklappar till…
har ju fem hamstrar! 
/Matilda
#12 Hihi okej :D Ang. hängmattan - Har du sytt? Kommer inte trådarna att gå upp i så fall :P Hihi, bara undrar, för det är kanske någonting som till och med jag skulle klara av att göra :O x) Är ingen riktigt sömmerska direkt, haha :D
#13 Jag sydde ihop den ganska hårt, men det var inte det som blev problemet :O de snörerna jag använde för att fästa hängmattan i gallret där uppe i min dunabur blev min hamster väldigt förtjust i och bet av, sen la hon snörerna i sitt bo och sov med dem XD Så det var inte lika lyckat kanske :)
/Matilda

#14 vad använde du för tyg? :) vill gärna göra en sån men vet inte hur :P
#14 Hahah, tacksam liten rackare du har 
#5 självklart är granen framtagen, den pyntade jag förra helgen 
Mina hampisar får inga julklappar, jag ger dom vardagliga julklappar året om ist- mat, motion, sysselsättning å kel 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#18 :O Vi pyntar granen typ dagen innan…(A) Jag älskar att göra och köpa julklappar till mina husdjur;) Men detta år skulle jag vilja ge dem en kompis till (okej, de kommer aldrig att träffa honom, men ändå(A)hehe^^), hoppas mamma går med på det… (A)
#15 Jag använde fleece tyg, hade kvar lite sen sist jag sydde nåt.. ^^
#16 Jaa, visst har jag! XD
/Matilda
Imorgon gäller det!! Då äre Julafton wohooooo…!! Jag håller på med en jul film nu haha.. musiken är bara bäst.. hoppas på att få den klar ikväll innan jag går och lägger mig. Men det kan ta sin tid, innan jag är nöjd
Lägger upp den här sen!
Men tills dess vore det kul att se lite fler juliga bilder / hälsningar här i denna tråd 
I'll be back!!
_
God jul på er! 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
okej,, shit alltså.. tur att killen jobbar å jag drack ett glas vin- jag fick inspiration och ensamhets tänkande till att faktiskt göra klart den.. jaja,, se å njut. Glöm inte ha ljudet på- musiken är ju det bästa
puss å kram
_
Fin film;) Lillbrorsan sjunger med i låten:P XD
GOD JUL HIF<33
God Jul!:)
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus
#27 den var ju jätte julig, gillar ljuset! Vilken myysig bild ;o)
_
#29 Tack så jättemycket! Det var ganska svårt att få till, så det var kul att höra att det blev lagom bra iallafall!
Manuella inställningar är inte alltid så lätt 
/Matilda
Hade ni en bra jul? :D Söt film <3 Gillar hamstern som speglar sig i kulan ;)
De här e mina favvo jul- bilder för år 2009!
"snö flingan" i granen har jag gjort själv, har gjort fler saker till granen också.. försökte göra en jul mus.. men det slutade med att det blev ett får in-lindad i en filt med julmössa hihi, super sött..
(tar man upp den stora "original bilden" ser man hur glittret speglas i hennes vackra ögon, me like!)
(nästan samma som första bilden, fast kanske ännu finare )
_
Man ser visst en liten tomteluva bakom den lilla tösen!