Uppfödare, guldhamsterlista!
Hej!
Kan vi inte göra en uppfödarlista på de som föderupp guldisar här? Alla som vill vara med är välkommna både de som är reg. och som är på hemuppfödnings nivå=)
skriv:
***Vart ni finns(län iaf)
**
***Namn(här på hif)
**
*Vilka färger ni
*Hemsida
Vill ni skriva nått mer så gör gärna det.
Vet att det finns såna här listor men dom är gammla så jag tycker vi kan uppgradera en till här=)
Hoppas vi kan hålla den här tråden ren från övriga inlägg!
Det finns det redan om du kollar under länkar :)

Jag kan då börja=)
Heter Kaniniz1 här på hif
Bor i västerbotten
Föder upp guldisar i liten skala(än så länge;) i färgerna: svart, svart/vit bandad, choklad och silvergrå, Föder upp kh men även nån satin kan förekomma.
Min hemsida:aprilbackenshamstergard.zoomin.se
Välkommen!
Har lite svårt att se vitsen med dubbla trådar av samma ämne?
Dessutom så den andra tråden vi hade blev så oaktuell att vi valde att samla allt under länkar.

ok, då var det mitt fel, jag trodde att ni inte hade någon lista"länkar" som var aktuella… Trodde nämligen alla trådarna var oaktuella. jaja då låser vi väl den här tråden då…
Men isf kan ni väl vara snäll(nån av sajt värdarna) och stoppa in mig bland länkarna som uppfödare i västerbotten?
Tack på förhand!
Imasy: Skriv gärna upp mig som uppfödare av vintervita…Kram!
Kan skriva in mig som uppfödare av gulhamstrar också. Färger kommer. Långhår är det som gäller iaf. Även satin. Och jag finns i Göteborg :)
// Sofia
#6 Har lagt till dig.
#4 och 5: Hemsidelänk behövs. ;)

#8 Fixat!

Finns i Göteborg, Västra Götalands län.
Föder upp guldhamstrar i många olika färger.
Min hemsida:

jag får tyvärr inte vara med på er uppfödarlista av den dumma orsaken att jag inte har nån hemsida 

#12 Det är väl lätt fixat? Hemsidor behöver inte vara svårhanterade nu för tiden. Den jag har är även gratis!

#13 problemet är inte en kostnadsfråga.
hemsidor tar tid, måste ju först skapas, sen underhållas.

Vart ni finns(län iaf)--järfälla komun,sthlm län.
*Namn(här på hif) --zheverez.
*Vilka färger ni har.-- främst svart kh och skp svart vit. andra förekommande färger är silvergrå och normalfärgat och gult.
*Hemsida--saknas
Jag hittar ingen Länk sida? Min web läsare är hel knasig nu.. texten är mega stor eller mega liten haha jag tror jag blir knäpp..
Aja, jag skulle också vilja läggas till i länk sidan vart den nu finns..
*Vart ni finns(län iaf)- Västerbotten/lycksele
*Namn(här på hif) Odette här på hif, Monica IRL :)
*Vilka färger- först och främst dove och choklad i Långhår, även skp, satin och rex kommer också det att finnas.
*Hemsida- www.exentrions.weebly.com
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
#10 Fixat.
#11 Du fanns redan med. ;)
#14 Äsch!
Man behöver inte ha en megastor hemsida med en massa undersidor som uppdateras varje dag.
Man kan istället använda bara startsidan med lite allmänt info, kanske även lite info om kullar man har osv. Då borde det inte ta så jättelång tid. ;) Och som Guldgruvan säger så finns det gratis och enkla ställen att skapa hemsidan, och då kan man ju prova på. Där jag har min är gratis och jätteenkel att använda, Zoomin, deras är i princip helt klara redan från början. :)
#16 Fixat.
Länkarna finns i menyn ovanför alla inlägg, bifogar en print. ;)
#17 håller med dig om att man inte behöver ha världens mest uppdaterade sida- men jag tror att i dagens läge är det nästan obligatoriskt att ha en, speciellt för uppfödare. Folk surfar runt, letar hemsidor- vill se bilder på vilka hamstrar som finns osv- men det viktigaste tycker jag , är att man skriver vem man är- vart man bor (finns på tok för många sidor på internet med jätte bra information om ALLT förutom vart själva uppfödningen FINNS å det retar gallfeber på mig..) men sen också vad man föder upp och vad man riktar in sig på. Lite söta hamster bilder, mail och telefonnummer så äre klart 
Jag tänkte senast idag att jag gärna skulle ta på mig att skapa och sköta en sån där enkel hemsida åt någon, så den möjligheten finns också- finns säkert någon i din närhet som kan ställa upp och uppdatera lite allt eftersom 
//Ja, jag hittade länkarna nu.. känner mig bara liite dum hihi
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_