Längesen
Det var sjukt längesen jag var inne här, kanske 4-5 månader sen och anledningarna är att jag dels inte känner mig " behövd " av iFokus längre och dels på att jag pluggar, rider och umgås med Totte.
Totte som de flesta här kanske kommer ihåg lever fortfarande ( trots x antal skador) och är pigg som en nötkärna och är runt 1,5 år nu. Han äter bra, håller en fin vikt och är aktiv och väldigt sällskaplig och vill gärna ha folk runt omkring sig och är inte rädd för någonting nästan utan är lugn och sansad och tar dagen som den kommer ( ska vara helt ärlig så är det någ det snällaste djur jag någonsin haft). Tror dock inte att jag kommer att bli aktiv på iFokus mer, har haft min " storhetstid" nu. Totte har egen Facebook ( Totte von Solrosfröen) och han blir superglad om ni går in och addar honom 
Kul att din Totte fortfarande håller sig pigg och fin!
Får han det där "nya" hamsterfodret som är utformat som torrfoder?
Det är för mycket socker i det fodret om det heter hamster complete. Bättre med naturligt Foder som fröblandning-
Ser jättefin ut din totte, en av mina favoritfärger på hamster.

sötnosen då.
mina hälsar till tottisen.
hoppas du kollar in här fler gånger och inte överger forumet helt å hållet.
Jag har bytt Foder nu, nu får han fröblandning med minimalt med solrosfrön som dessutom är bra för tänderna ( allt åker ner).
#2, Ja han gick upp mycket i vikt av det.
#3, Nejdå inte helt :) Blir väl lite mer nu runt jul eftersom att jag är ledig då :D