Min Första hamster!!!! :D<333
Hej! jag kan knappt tro det, men jag har lyckats övertala mamma att få köpa en hamster!!!! :D så jag har nu köpt världens sötaste lilla hamster! Han hater Drömprinsen <3 fasst han är fortfarande i stockholm men jag håller på fixa transport upp hit till sundsvall :D Jag håller på längta ihjäl mej!!!! :'D Bilder kommer i massor innom kort (när jag fått hem honom ;D )
JAG ÅR SÅ GLAD!!!! :D (förlåt, stora bokstäver man jag är så glad! )
Åhh lilla DrömPrinsen!! Han är ju så otroligt fin, det var han som var silvergrå i ett annat inlägg? :D GUUUD vilken läckerbit, haha! 
/Matilda
"Never give up on something you can't go a day without thinking about."

visa bild :D
Vad roligt. ^^

Så kul! 

Så sööt! :D Hans öron är väldigt stora, haha
Men som sagt, han är en liten drömprins allt! 
/Matilda

#6 JAA mitt charmtroll!!!! :D fasst han har vuxit i dom mer nu! ;D

nee vad sööt :DDD

#8 hihi ja visst är han !!! :D tack! :D
Du får lägga upp massa bilder på honom sen ;) jag blir kär i honom direkt när jag såg bilderna från babyboom!

#10 hehe du behöver inte oroa dej! det kommer komma så mycket bilder så ni kommer inte orka titta på alla xDD :P

Vad söt! :)
Mvh Hanna

#12 hihi jaa! :D tack!! :D
Sötis e han allt=)
Han har vuxit till sig lite nu och öronen är inte riktigt lika markerade som innan =) Lite Dumbo varning där ett tag :D
E sååå avis att du ska ta honom. Hade väldigt, väldigt gärna haft kvar min DrömPrins!
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Guud vad söööööt ! :DD
Han är så söt<33 Grattis;)

#14 Han är världssöt!!!! fattar inte att du inte behöll honom! :O (fasst det är ju bra så klart ^^) :P min lilla prins <3333 föresten, vad brukar ni kalla honom? :)
#15 och #16 hihi jaa! tack!! :D:D
Vi har bara plats för en hamster just nu, lite knepigt med boendet. Men DU ska passa dig noga! :P Jag behåller honom kanske!! = D Haha! Gömmer honom i en liten ficka någonstans! han e faktiskt magiskt söt!
Vi kör på DrömPrinsen, Prinsen eller Prins. Funderar du på att byta namn på honom eller håller du fast vid att den fula lilla grodan blev en drömprins?:P
// Emmily
Drömmis blir jätte gulligt att kalla honom ;) Elr Prinsen :P<33

#18 hihihihihi^^ du skulle bara våga ^^ haha xD
okej ^^ ja självklart ska han fortfarande heta det!! :D Han är ju min lilla drömprins så det är klart! 
JAG HÅLLER PÅ LÄNGTA IHJÄL MEJ!!!!

#19 hihi aa ^^ jag ska nog kalla han Prinsen 
#20 jag då? håller också på att längta ihjäl mig!!

#22 Vi får hålla oss nära varandra så vi kan återuppliva varandra om vi skulle längta ihjäl oss! för det är en stor risk! ^^
#23 japp XD Haha, nästa vecka så ;)

JAAAA!!!! Prinsen kommer till nästan 100% säkert till helgen!! :D<3333 ÅH vad jag LÄNGTAR!!!! :D<3
Jg änker inte lämna honom!!
MIN Prins!!
// Emmily

#26 haha ^^
#25 o då får Gnutta komma samtidigt! :D<33
#26 haha, Gnutta släpper du ifrån dig hoppas jag? ;)
Anja, det komemr bli ett heltidsjobb att inte pyssla med dom dom första dagarna XD Börjar redan klia i fingrarna ;P

#28 haha jaaa! xD<33
#28 har Kickan hört av sig? Vill ha hem min bebis!!!! :D :D

aa ;)
#31 vad sa hon? Skulle ju vara super om man kunde transportera dom tillsammans ;) PM:ar dig :)

Nu undrar jag vad alla ni tycker om buren som prinsen ska få bo i? :) (han kommer få springa lös jätte mycket varje dag också!) jag ska köpa vattenflaska (har inte hunnit än :P) buren ser mindre ut på bilden än vad den är i verkligheten! och kartongröret är ingen hushållspappersrulle utan den är gjord av tjock kartong och är mycket tjockare och längre ^^

igår var jag och köpte matskål (den gula på bilden åvan) och ett päronhus (bilden åvan) och mat :) (som jag ska blanda ut med något annat Foder också) vad tycker ni om fodret jag köpte? det verkar bar tycker jag. det verkar inte så fett mm. och jag tror det har god kvalite (för det var dyyyyrt! :PP ) är det någon som har det där fodret?
ps. bilden är tagen från internet men det är ett exakt sånt Foder jag köpte :)
Bild borttagen. Tänk på upphovsrätten. /Medarbetare
#34 supermat hoppas jag på så dyrt som det va^^ ;P
#33 Jag tycker att det där ser jättebra ut.
Han är väldigt fin, Drömprinsen din!
Ska du ha locket på samlalådan? Tänkte på lufthålen som finns på sidorna. ;)
Idag lämnade jag Prinsen för att transporteras upp till Anja. Det var INTE lätt att släppa iväg honom alltså! Så enooooormt mysig kille! Jättesocial och alltid öronen i topp! =) Sån guldklimp!
Bilden gör honom inte riktigt rättvisa men det visar hur otroligt nyfiken, social och underbar han är =)
// Emmily
Han bor tillfälligt hos mig över natten och jag kan meddela att han är en liten charmprick! Jag är inte alls förtjust i hamstrar men dessa är bedårande!

#36 åh vad bra! :D ja det ska vara lock på som jag har borrat masssor av hål i :)) tack! :D
#37 sluta frestassssss!!!! ^^<3333 HAN ÄR SÅ UNDERBART SÖT!!!
#38 åhh lyllo dej som har dom nu! ^^ gud vad roligt att du tycker det! 
Åhh vad söt den lille filuren är! :D
/Matilda

NU HAR JAG FÅTT HEM HONOM!!!! jag är så himla glad!!!! han är HUR söt som helst! och jätte liten ^^ jag trode han skulle vara större för han ser mkt större ut på bilderna xD <3333 Min älskling<33 nu är han i buren :) han utforskade den lite och kissade mm. och nu ligger han och sover ^^<3 JAG ångrar mej inte en sekund!!!!
han är världens snällaste och sötaste hamster i världen! <3
#41 förstår att du inte ångrar dig! han är jättefin! :D
/Matilda

#42 hihi jaa!! tack! :D:D:D:D