Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 640 ggr
kaniniz1
0

I valet och kvalet!

Hm ja nu är jag lite förvirrad… Var på min vanliga djurafär och där hade dom fått in typ 20hamstrar både dv och gu. Jag köpte en sg guld hane som var jätte söt och fin men en annan hamster satte sig också i mitt hjärta en dove bandad hane han ville hela tiden komma och sitta i handen och mysa=)

Nu är det ju egentligen så att jag är ju inte direkt fötjust i röd(rubin) aktiga ögon på hamstrar men men han hade nått speciellt…

Nu är jag alltså valet och kvalet om jag jag ändå ska köpa honom? är kluven…

Har både råd och plats för en hamster till=)

Vill gärna höra hur ni skulle ha gjort.

[Sniff]
0

Jag tycker att du ska köpa honom! Du gillar honom, han är trevlig… Slå till;) Men kommer du i så fall att lämna tillbaka sg hanen?

kaniniz1
0

#1 Tack för ditt svar=)

Nä kommer isf att behålla dom båda då jag köpte sg till min framtida avel=) Hade ju inte tänkt ha Dove färgen pga av dom röda ögonen men nu när jag har varit på djuraffären två gånger så tycker jag faktiskt mer och mer om den färgen och ögon utgör sig faktiskt inte lika mkt som på en albino(det är egentligen dom jag har lie svårt för)….

[Sniff]
0

#3 Bra;) Annars är det inte snällt mot sg killen(A)

hunniebunnie
0

Jag tcker du ska ta honom med! :D

Zheverez
0

dove är en fin färg.

de röda ögonen mörknar ngt och ser inte så röda ut som hos tex albino.

gillar du honom och har plats så köp honom också.

BMEXX
0

Har du tid, pengar och plats, så såklart du ska köpa han;P

Det är farligt att gå in i djuraffärer vet du inte det;), man hittar många gånger någon som man inte kan slita ögonen ifrån

// Pabblo