Zheverez Zåzååm

Nu blir det inga mer bilder idag ^^
Hihi villken sötis!

Ja, så jättejättesöt! :) Men dessa bilderna gör henne inte rättvisa alls :P

riktigt sötis..

Gullig
Jätte söt )

söt ;)

Tack allihopa! (på hennes vägnar, för det är ju inte jag som är söt ;) ) Ja, hon är så fin så jag kan inte sluta titta på henne.
Min syster är här och hälsar på så Zåzååm bor på mitt rum tills syrran åker hem. Tror ni jag fått sova mycket? :P
Ojoj, vilket litet busfrö hon är.. :)
Gullig :)

#10 Tacktack säger hon :)
#11 Fast detta är en hona ^^ Du får göra en bildtråd du med så kan vi jämföra sedan, när vi båda tagit bättre bilder :)

å vad kul å se att hon kom fram efter den långa resan.
hon var min favorit å blev kvar längst då jag inte visade henne för andra köpare
men så fick envisa nadia sin vilja igenom å vi behöll brorsan istället.
ska bli kul å se bilder varefter hon växer samt få höra om hennes hyss.

#13 Ja jag har ingen erfarenhet av hamstertransport, men det lät långt i mina öron.. Hon är oförskämt piggelin nu iaf, eller ja, när hon väl är uppe :P Jag försökte väcka henne igår kväll, men det verkar som hon sover lika tungt som jag!
Å, vilken tur jag hade då att det blev just jag
Är jätteglad över henne. Känns mycket tryggare nu att flytta hemifrån när man har en liten sambo att dela lägenheten med. Och hon är ju så himla fin.
Just nu känns det som hyssen inte är långt borta, hon är väldigt busig ^^ Men hon har ju som sagt inte kommit ut än, så det blir spännande. Ska hålla dig uppdaterad med bilder :)

Igår tog vi några stora steg! :)
1. Gos. Jag tog upp henne för första gången och gosade lite. Började gnaga på mina byxor, den lilla busen. Hamstertassar är så mysiga.
2. Leka. Hon fick springa lite i sin nya hamsterboll. Jag har inte vågat släppa henne lös och lekhagen har inte kommit än så hon fick testa bollen. För det är väl inte dåligt när de är små, som jag sett att någon sagt om hjul…? Hon verkade tycka det var kul och lärde sin att köra över trösklarna efter en stund. Såg väldigt roligt ut :P Jag lät henne gå in i den och fick springa lite, sen la jag ner den i buren och då gick hon in direkt själv. Tolkade det som att hon hade haft kul och inte tyckte det var läskigt.
Hon tyckte att det var så roligt att komma ut och busa så sen klättrade hon på mig så fort jag stoppade ner handen i buren. Då tycker hon väl inte att jag är alltför farlig iaf 

så söt!
Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

#19 Ja hon verkar väldigt nyfiken haha. Hon tog en liten promenad på sina ägor innan hon gick och la sig i sin pappershög igen :)
Åh vad liten och söt! Du får gärna lägga upp mer bilder om du har på lager
Förstår att du ville hålla på henne. Börjar bli en stor tjej nu.
Ja, jag blev så glad när hon började klättra på mig :) Visserligen var det väl för att hon ville ut och inte för att hon så gärna ville till mig, men ändå ^^ Och fötterna är så mysiga
#20 Visst är hon!
Jättesöt

tog bara gruppbilder när de var små så ingen enskild på henne finns.
Vilken söt en! :)

Jättesöt! Fint namn också 

glad midsommar önskar vi med.
pussa zåzååm från gänget
Men gud <3 Så himla söt hon är! 

#30 hon fick pussar när jag kom hem igår :) Hoppas ni hade trevligt!
#31 Ja hon är en riktig liten ängel 

Antar att du inte bor i Stockholm tur det annars hade jag hamsternappat dem . Skojar bara
så underbar

#33 Haha, nä hon bodde i Stockholm innan jag nappade henne till Uddevalla (8 mil norr om Göteborg) så då är du allt sent ute! :P

En bild på Zåzååm under upptäcktsfärd i den nystädade buren :)
Har märkt nu att hon börjat få lite mer tjejtofsar på rumpan ^^ Hon har också en hel del längre strån på bekdelen. Sitter ganska länge still i min hand nu och gosar, men springet i benen är aldrig långt borta om man säger så.
I lekhagen har hon ett gammalt påslakan som underlag. Detta strimlade hon en stor del av förra gången hon var ute, haha. Hon har även passat på att bita mig lite, hon slickade först och sedan tog hon ett ordentligt smakprov ^^ Inte så hårt som tur var hehe.
Hälsningar från Anna och Zåzååm
Så söt hon är :)

Jaha, nu blev minsann den första också stor, jaja!
Teknik alltså..
#36 Ja visst är hon :)
Vilken gullplutt :)

#39 Mmm 

Hon är otroligt söt. Lite lustigt, för sista bilden bakifrån ser hon exakt ut som min kille Börje här hemma.

#43 Ja visst är hon sööt :)
Så lustigt, har hon rumpa som en karl alltså? :P haha!

#48 Haha okej det var såå du menade ;) Jo men faktiskt, ganska likt ^^

söt hon är (:

#50 Taaack :) Eller ja, tack å hennes vägnar då
Jättefin tös du har där :)

#52 Ja hon är så fin :) Sitter i buren här bakom mig och hon blev så glad när jag sa det ^^ Tror jag.. hehe

Dags för en uppdatering här i tråden:
Lilla busfröet mår bra. Hon kallas numera Alice, efter Alice Cooper. Det är lite lättare att säga än Zheverez Zåzååm :) Vi har blivit göteborgare sedan sist också :)
Glömde att jag hade handkräm på mig när jag tog upp henne, därför ser hon ut lite som en punkare i pälsen ^^

Hon har hunnit med en hel del bus också :P
Hon har gnagt sönder en handduk som hon fick tag på genom gallret, kissat på mamma och gnagt ett hål i buren och passade då på att putta ut allt spån och Sand på mitt bqadrumsgolv ^^

vad kul å se henne igen.
hon har bra päls för att vara tjej.
nosen är lite lång men vad gör det,det viktigaste är att hon är frisk å trevlig.
hennes bror hälsar.
kan visa bild på honom nån dag när jag lagt in dom.

Ja det kanske hon har. Lång näsa ^^
Nej, mig spelar det ju ingen roll så, jag bryr mig inte om att hon ska vara fin på det sättet, bara fin för mig :)
Hon hälsar säkert tillbaka, när hon vaknat.
Ja, gör gärna det!
Åhh, så sööt (:

#64 Ja visst är hon gullig! :)

#66 Är de från samma kull? Vilken päls han hade! Fin :)

ja de är kullsyskon