#6 Jösses hade jag mött dig då hade jag inte känt igen dig!! :o)
jodå, är ju lika knubbig nu.
#9 så sjutton heller eller också behöver jag nya glasögon!!! :o) men det håller jag inte med om.
mera bilder!

*skrämmer slag på hela forumet med en bild på mej*
tack gode gud för PS

Hmm, jag visar mig ej.. Men kolla träsktrollen så har ni en antydan till mig *S*
Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.
I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.
Smile to the world, than the world smiles to you
nu tycker jag itne ni ska ha dåligt självförtroende! ladda upp bilder! jag beundrar er för att ni kan saker om hamstrar. vill ju såklart se er :D

mera bilder :)

Nico så fin bild!

#24 Tack så mycket = ) Det är Emma som är fotografen, vi var nere på hennes landställe på Västkusten!
Oki….gillar såna naturliga bilder.

Hade visserligen brunt hår då. Svart nu :) Byter färg som jag byter skor
Värd på Choklad iFokus
#30 dig har jag sett förut på msn :) Har du ingen skarpare bild så jag kan känna igen dig om vi träffas(om du ska ha en tös härifrån)
Värd på Choklad iFokus

Idril: Du har ett likadant täcke som min son juh!! :P Det med bäbis Mickey Mouse och dom på.. :)
// Nathalie
mocchino; haha aa men de e min pojkväns sängkläder hihi ;) men visst e dom gulliga ;) sover alltid på de överkastet när jag e hos honom :D

meera
Putt!
du är ju så söt!!

#42 Minns du på sista utställningen att jag bara utbrast hur fiiin du e!!! Sån e ja!!! Haha…
Här e då jag i somras på min veranda… usch å bläää…
#45 haha! jadå det minns jag blev jätteglad. det är härligt med människor som du=) och du är ju en riktig snygging själv.
oj oj oj!! du honom får du hålla hårt, han kommer ju bli hunken om några år!! haha snygging.
hmm, jag har bara helknasig bilder där jag ser knäpp ut! men här kommer en bild som tog i somras efter jag shoppat lite. hahah
hah nämn gud va konstig bilden blev nu, hah. ja, här kommer en till posebild
Inte då….
Å ja d har redan börjat för lääääänge sen… stackars pojke… fniss… bruna ögon å lockigt blont hår…
ja, oliwer har det inte lätt….haha. Han är den sötaste pojke jag någonsin sett Marie och det har jag ju sagt förr.
nej , det förstår jag han är ju sötare en sötast.
.. du han har inte en storebror?
Hallå där… nog för att jag börjar bli gammal men sååååå gammal e jag INTE!!! Hmpfff…. *L*
haha jag skojar bara=) dessutom skulle nog inte min pojkvän uppskatta det *S*

#56 Vilken bråkig pojkvän du har då.. *haha* :P
// Nathalie
haha ja precis får man inte leva livet?
kom igen!

putt

Vilken bra idé det här var! Alltid kul att känna igen varandra om man skulle ses någon gång :)
Slänger in en bild på mig också. Den senaste seriösa bilden jag tagit. På resten av de senaste bilderna är jag utklädd till ninja, pirat och vet gud allt det är.
Bilden vill inte komma upp just nu.. testar igen imorgon.
har ny bild i min presentation
Du är mycket modigare än jag ;D Har också såna där sk snygg bilder, men de gör sig bäst i mappen i datorn ;)
Lovade Eva att hon skulle få se hur jag ser ut i min nya HairDo, dvs numer rödhårig, men det syns ju inte på detta foto, så ni får väl föreställa er istället ;)
Min äkta hälft tyckte jag såg ut som en feminist i rött hår 

Soooofiiiia!
Jag ser ingen bild på dig här ;D
Du är den enda medarbetaren som vi inte vet hur du ser ut ;)
(jo, jag vet faktiskt hur du ser ut, men inagen annan :P)
Får väl lägga ut en bild på mig också då, när alla andra gjort det. =P
( Jag förtydligade rubriken lite :p )

Puttar för lite fler porträtt :)

här kommer en på mig med
Här är jag :P xD
ja, titta vad många tjusiga medlemmar vi har här :)
Guu så roligt att titta in hit och se alla sköna hamstermänniskor. Känner mig nästan som hemma när jag ser gamla bekantskaper. Jo, ni har rätt *fniss* om ni misstänker att ni känner igen mig tidigare så är det ju jag, även kallad Hamster Anki :-) Lånade hem en son till Silverdalens Bamse under två veckor nyligen. Han är så ståtlig och jag saknar ju verkligen den där tiden som (oreggad) uppfödare så mycket att det värker i hjärtat. Kul iallafall att kika in till er, en liten "nostalgitripp" i cyberspace :-)
kul att se dig tillbaka :)

Lägger jag väl också upp dåra :P
Alla e så fina ! :)

#71 måste bara säga- vilka underbart blå ögon! :O
Kul att få se lite ansikten här.. man är så van att förknippa folk här med deras lilla Avatar här i vänstra hörnet :P
Super kul å få se er, allihop! Här kommer då en bild på mig när jag roar mig med att snurra på datastolen.. visst e ja väl söt lol
(sjukt svårt att välja ut en vettig bild,, tycker vi ska starta en tråd sen med riktigt skabbiga bilder haha jag lovar jag vinner…..)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Bild på mej
(skratta inte åt mej:( ) hihihihihi
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Så man inte tror jag är ngn som jag inte är