Hamster iFokus

Hamster

Etiketterhälsabeteendekosthållningguldhamster
Läst 782 ggr
rosen-rosen
0

Min hamster är jättekonstig.

Hej jag har en fråga här. Jag har en hamster på snart 3 år gammal. Men han börjar bli jätte konstig. Det senatse halvåret typ så går han i ide eller hur man kan säga. För han bara ligger stilla i typ 3 dagar, han rör sig inte och äter inte och dricker inte. så man kan tro att han är död.Det är jätte läskigt när man ser honom. Och sen när han har legat där i typ 3 dagar så vaknar han och springer runt i buren och äter och sånt precis som vanligt. Det händer typ varje vecka. Är han sjuk eller vad är dem med honom? Der är precis som om han åter upplever eller nåt. Är det normalt att han gör sånt? För min syster har haft jätte många hamstrar och fått unga på dem men inga utav henne hamstrar har gjort något sånt. Snälla svara fort! Mvh Rebecka

musse05
0

Jag vet faktiskt inte. Jag har aldrig hört något sånt förut.

Royalz
0

Är du säker på att han inte är uppe på natten när du sover?

UlrikaD
0

Är du säker på att han är 3 år gammal? Det är en väldigt hög ålder på en hamster så det kan också bero på att han är gammal och trött.

BMEXX
0

kan ju vara så att han tar en liten tur på natten och dricker lite och äter eller har mat någonstans där han sover? och sover resten av tiden som #3 sa.

3 år var duktigt!

// Pabblo

indaa
0

Oj, men om han är tre år så antar jag att det är ganska normalt för hans ålder..

Hade en hamster en gång som blev 3 år och 1-2 månader, han blev väldigt slö på slutet.. :/

Kloverblomma
0

När det blir kallt kan hamstar gå i "ide".  men så fort det blir varmt igen springer dom runt som vanligt. kan det bero på det?

Annars är det nog åldern.