Hamster iFokus

Hamster

Etikettbildtråd
Läst 1443 ggr
Dea-
0

Corona + Cube - bildtråd 2

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har ungarna blivit drygt 3 veckor & är hur  gulliga som helst. Så här kommer en massa bilder på dem ^^

Alla hanar på den här bilden :) Bara en silversobel tingad

(Vissa av dem är jättefluffiga i pälsen, är de umorous då? Eftersom mamman var långhårig så borde väl alla blivit korthåriga också? Tycker vissa har så lång päls)

Dea-
0

Alla honorna - 3 av 4 tingade

Dea-
0

Silversoblarna :) Som har väldigt olika päls. Vet inte om det syns så bra på bilden kanske..

Dea-
0

Bild på den brunörade silversobel-honan

Dea-
0

Lite färghjälp - här på bilden ser man att det är 3st ljusa. En av dem måste väl ändå vara vit och de andra två offwhite istället för alla offwhite som vi trodde förut? Den kritvita har röda ögon och rosa öron. Den offwhitefärgade honan har bruna öron och svarta ögon. Den offwhite hanen har rosa öron och röda ögon?! Kan de verkligen vara offwhite & ha rosa öron?

Sen om någon kan se om det är en creme eller caramel vore det kul att veta också :) Den har ganskt mörkt röda ögon.

Dea-
0

Hamstrarna i buren :)

kaniniz1
0

Hej!

Jag har skickat dig ett pm hoppas du har fått det? Min dator är lite seg så jag vet ej om det kom fram=/

Zvintos
0

Vad söta alla är. =)

Olyxashamstrar
0

Finns den bö. silversobel honan kvar? ^^

Zvintos
0

#0: Umborous har ingenting med pälstypen att göra, utan färgen. =)

[MissDiss]
0

Dea- Vilken hona är min ?  :)

Dea-
0

#8 Ja den brunörade silversobelhonan finns kvar :)

#9 Jaha ;D Haha. Då så ^^ Alltså är ingen umborous? Men jag tycker pälsen är så konstiga på vissa. Vissa har typ vågig päls men de har inte krulliga morrhår så de kan inte va rex. :S

#10 Den ljusa honan med svarta ögon är din :) Trodde det skulle bli en helt vit först men utav de 3 som är vita syns det att det är 2 som är lite lite mer cremefärgade & din är en utav dem två så hon blir nog en offwhite :) Hon är supersöt!

[MissDiss]
0

Jag bestämde mig för den caramel/ créme färgade hanen istället, så nu har han flyttat in ! :D

Dea-
0

#12 Verkar han trivas bra då? :D

[MissDiss]
0

#13 Ja det tror jag :)

Och han är ett gurkmonster! :D

Dea-
0

Haha :D Ja. Testa frysta  ärtor (upptinade såklart) och sallad : De är de helt tokiga i ;)

Dea-
0

För att inte tala om broccoli :O

[MissDiss]
0

Okej :D

hunniebunnie
0

Måste bara säga att jag älskar färgerna på dessa små! Hur fina som helst :)

[Popcorni]
0

Så fina som de är! :)

musse05
0

Ja väldigt vackra var dem.

Dea-
0

Ja :D Jag fick en hel hög fina bebisar. Tyckte det var roligt att 8 av 10 blev långhåriga fastän mamman var korthårig :) Finns fortfarande flera till salu om det är någon intresserad ^^

hunniebunnie
0

Kan tyvärr inte :( hade gärna annars :)

Dea-
0

Haha :) Ja