Helt underbara skp honor o underbara hanar!! hihi Capten Caffe *hihihihihi*
Vilka fina ungar! 

jättejätte fina :*

chipmunk ojoj vad farligt att se henne.
de är söta allihopa så runda å goa.
Ååååååh! *tar första bästa buss hem till Johanna och hamsternappar Chipmunk och Catjoo*
Åhh vad otroligt söta! :)
Vilken av de där skp tjejerna som helst kan få flytta hit när de vill!! <3<3<3<3<3
Sajtvärd Hundutställning Dvärgpinscher Sällskapshundar medarbetare söks
Medarbetare på Chihuahua

Men herregud vad fina! Capten Caffe är underbar! Vill kidnappa honom!
Tack så mycket för alla jättegulliga kommentarer!
Om det finns intresse för en mini-Hia så är det bara att PM:a. 
Ojoj sj tycker jag clocktown va finast :=
De är jättesöta!
#7 kan vara gul dessutom.
Tack! :) #22 Japp, glömde skriva det, glömde även att skriva att han är maskad svart. :)
Men guud så vackra hamstrar! :'o vill ha allihop! capten caffe var underbar :]
/ Emma
Catjoo <333 vilken helt underbaaaaaaar kull!!

Chipmunk är helt klart fiinast 

Chipmunk, gud så söt!
fyy.. jag blev kär i alla! nu är det här visserligen en gammal tråd, men ändå!!
Har en liten fråga också,, den svarta skp honan som har liksom orange färg i sig.. varför har hon sån färg medan de som är silversvart skp har vitt?
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

GUD vad söta
Shit alltså.. Chipmunk <3
// Sofia
åh nej vad söta! har helt missat denna tråden ju, Hiawatas famor(?) kommer ju från Min Clara, och det är ju så fantastiskt roligt att se vilka fina ungar det blivit! har dom blivit sålda till någon här på hif eller? blivit några ungar efter dom sparade? underbara!
Tack allihopa!!
#30 Silvergenen ljusar ner det gula, därför är de silversvarta/silverchokladerna mer "vita" i sina fläckar.
#33 Jag hade dataproblem vid C-kullen så det blev aldrig några annonser riktigt, så därför är Capten Caffe, Capreesch, Copyright, Chelsea, Clocktown och Catjoo kvar här. :)
Caffe är pappa till min F-kull och Capreesch är pappa till min G-kull, båda födda samma datum och de är 4 veckor nu. Copyright har jag planerat att para nu den här månaden, eller nästa månad. :)

kan du inte lägga in bilder på alla av de ungarna samt mamma hiawata så man får se hur alla ser ut nu?
el finns det en bildtråd om dom redan?
Underbar kull du fick!!
okej,, då tror jag att jag förstår.. så men jag har alltid trott att vanlig svart skp ska vara vit i fläckarna.. men då är det i stället så att de brukar vara orangea? Jag fick tre skp i min kull nu som jag hade, och de var orangea.. fast bär på silver. Ska man regga dom som svart skp då, lr silver svart? För i såna fall äre ju mest logiskt att de är svart skp? om ja förstod rätt nu 
ska se om jag får upp en bild på en av de som ja hade..
har du fler bilder på dessa hamstrar så lägg upp lägg upp lägg upp!!!! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

#37Neeeej vad söt!!!!
Alla hamstrarna är jättesöta! :D

Herregud såna sötnosar :'o smälter..
#37 Så underbar! Vad är det för färg & teckning?
Svart sköldpadd är det…riktigt fin är hon i alla fall!

Vad söt bild det var på 37#