Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 1074 ggr
Odette
0

Söker film material

Hej allihopa!

Har fnulat lite på en idé jag haft om att göra en liten hamsterfilm, musiken jag kommer att ha till är helt underbart passande till hamstrar.. så jag måste bara höra här om det är någon som vill bidra med lite material till filmen. Blir ju bara en kortfilm, beroende på. Men hade varit kul om ni vill komma med lite filmsnuttar å bilder..

Det jag söker är:

* filmsnuttar på hamstrar- helst i farten! en som springer,, nån som hoppar, klättrar etc.
* Bilder på hamstrar som gör bus/otyg. Även bilder på hamstrar i action! Dvs inga sovbilder, (det kommer inte att passa in till musiken..)

**Bilder och filmer ska helst ha bra ljus och skärpa.
**Kan inte garantera att jag kommer att ta med alla eventuella bidrag, det beror helst enkelt på vad som passar in och observera att jag kanske måste redigera/korta ned eventuella filsnuttar etc.
Ni som är intresserade av att ge bidrag kan maila bilder och filmer till rottwa85@hotmail.com

Glöm inte skriva hamsterns namn, så kommer det att stå med i slutet på filmen som "medverkande" Skrattande

Tanken är att den kommer att publiceras på Youtube men även här såklart. Så de får ni också ha i åtanke, så ni inte skickar något som ni inte vågar visa offentligt på nätet Flört

Sådär,, nu äre bara att maila! Filmer och filmsnuttar uppskattar jag mest då det underlättar redigerandet av filmen sen..
Over and out!

_ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's
_

indaa
0

har en film på min hamster när han gräver i sandlådan massa och typ.. försöker bita på min kamera :P

Odette
0

#1 kan vara av intresse! Maila mig så får jag se om jag kan göra nåt av den :)

_

Odette
0

*putt*

_