Totte 2 ½ månad!
Hejsan! Ville bara säga grattis till min lilla guldhamster Totte som exakt idag blir 2½ månad! :D
Totte är en liten Silversvart dominant spot (vitmagad) korthårt, och är hur gullig som helst.
Han kommer från en kull på 5 stycken bebisar, och alla ungarna levde vid 5 veckors ålder. Parningen var dock en tjuvparning så vem pappan var visste de inte. Mamman är i alla fall en långhårig silvergrå, och är från en privatperson. Dock har jag inte kvar några uppgifter om personen han kommer ifrån.
Totte är idag 2 ½ månad gammal och får idag, enligt Svenska hamsterföreningens regler, bli pappa :)
Totte ska eventuellt få paras med en liten långhårig hona som jag ska få hem snart, vet dock inte när, så fort som hon är tillräckligt gammal. Men om någon har en hona som passar honom och vill låna honom så finns han i lilla hålan Nykvarn, några mil sydväst om Stockholm, kan tas till Stockholm C. :)
(Nya bilder kommer inom kort, bilden jag visar nu är tagen typ samma dag som han kom till mig så han är lite större nu ^^)
Vilken sötplutt!
Tack :)
Grattis Totte!;)
Vad kul att han ska bli pappa^^ :D
#3 Haha, ja, men eftersom honan jag ska få bara är en bebis, lär det dröja ett tag :)
Antar att det är Silvias blivande man?
Sicken liten söting.
Det kommer att bli ur söta bebisar! 
Annelie
Livet är för kort för att vara långsint!
#5 Japp, jag tror det :)