Stor lekställning!

omg vad snyggt 

borde ta långtid att bygga !! :)
Lite kass kvalite :/
Jätte snyggt gjort :)
#5 , Den byggdes i olika omgångar :D men lite tid tog det allt. :D
#6 , Tack.. Ja dem har allt riktigt kul i ställningen :D finns mycket att göra.
Ja, utan halkstopp kommer dem ju ingen vart :D
#8 , tackar så mycket :D:D
Shit va tjusigt! Vilket tålamod man ska ha för att sätta ihop ett sånt där paradis :)
Ojsan vad coolt! Vad snyggt! :)

Riktigt skickligt! Jätte Coolt!
oj vilken häftig :D, dom ser ut att ha riktigt kul i den :)
Wow! ;)
waaaou, jätte snygg! :D
en såndär ak tror ja inte att jag skulle klara av att bygga, jätte fint! :D du borde vara stolt, hih-
Tack så mycket alla :D
När hagen blir större lär lekställningen bli större också, dem uppskattar ju verkligen den har vi märkt :D
Tycker det e roligare, bättre & billigare att göra leksaker själv än att köpa svindyra i affärer :))

Vilket lyx för de små!
Jättesnyggt gjort! :)

ååh, vad skickligt! ;) tog det lång tid? lätte söt hamster också!
#19 & #20 , tack så mycket :D
Vad kan det ha tagit, hmmm.. en kväll sammanlagt eller så ^^,
riktigt snyggt :) är det gjort i papp? el trä? hur har du fäst ihop det? sugen på att göra en blir man allt :)
#22, Det e gjort i pappkartong. Ikea kartonger för att vara exakt, Perfekt att få dem till nytta istället för skräpa ner :D haha!
Det är ihop limmat! :))
Do it, det är absolut värt det.. Hamstrarna älskar denna :D
bir nog en sådan (troligtvis inte lika avancerad som din dock :P) när vi flyttat i juni =) känns inte som n bra idé att flytta runt den^^

vad snyggt.
bra jobbat.
gillar staketet runt om också så sött målat.
där skulle jag vilja vara hamster 
#24 Okay :D Ja det är väl bäst att vänta då, lite onödigt om den skulle gå sönder i flytten ;o
#25, Tack så mycket :D haha ja, jag & min pojkvän satt och måla varsin halva :'D det är som ett litet kvällspyssel.. Kul å vara lite kreativ ibland ;)

Hur gjorde du vippbrädan? Jätte fint :P
Vart kommer all papp ifrån? :)
#27, hur ska man förklara det nudå ;oo hmm, tog en bit papp & gjorde små steg, sen satte den på en blompinne & satte en liten träbit som mottyngd så hamstern inte bara dunsar rakt ner i backen =) svårt å förklara, hoppas du fattar ;/
#28 all kartong kommer från ikea, hur bra som helst att få någon nytta av dem! :D

Tror ja fatta lite tack så mycket :P
Gud så vackert! sånt där går knappast att hitta i djuraffärerna! snyggt gjort också!

brukar ochså sitta och pyssla ihop lekställningar, men någon så stor har jag inte försökt mig på. jag funderar lite över det här med ihoplimmningen…
för det första tar det en himla tid att sitta och hålla/trycka på varje ställe tills limmet torkar. därför funderar jag på att skaffa en limpistol. tror ni det skulle vara bra?
för det andra undrar jag om det inte kan vara giftigt om de får i sig lim? hur stor chans är det att de äter upp det egentligen? förmodligen stoppar de väl bara det i kinderna och använder det till att boa med…(om de nu skulle få för sing att stanna upp och gnaga när det har så mycket annat att utforska och leka med)

herregud! jag glömde ju att säga hur djupt imponerad jag är av ditt bygge, supersnyggt och inspirerande
#31 , Nä det gör ju inte det :)) tack så mycket :D
#32/33 , Det är limpistol vi har använt, vi funderade också på i början om det var giftigt, men det stod ingenting på förpackningen. Så vi håller koll på dem hela tiden & dem har aldrig gnagt heller :) Så tror inte det är någon fara, men det beror ju på hamstern. Se bara till att ha uppsyn :))
& Tack så mycket även :'D
Häftig! Vilken lyx för hamstrarna.

ÅÅååh! lär mig! snälla!
Grymt fiin! Skulle jag ALDRIG klara av :S Snacka om att vara händig och fantasifull :D
#36 , Tack så mycket :D
#37, Det är bara å börja bygga lite, tillslut blir den större & större :D
#38 , Tackar :D joklart, bara att börja på något litet, sen bygga ut på det ! :D Testa!!
Gud vad fint! :)
// Emma :D

jättesnyggt
#40 & #41 , tack så jätte mycket :D

är den till salu?
WOW ;) Jag blev också helt kär o den! :D
Jättesnyggt! Du är jätteduktig :)
#43, nej den är inte till salu, Går ju att bygga en liknande så sett men frakten blir ju inte så billig med tanke på storleken ;/ Vart bor du?
#44 & #45, haha tack så mycket båda :'D
kul å få så positiva kommenterer från er alla :)

jag har nyss börjat att bygga en egen, min systrer ska få låna en limpistol,, är riktigt sugen på att bygga!
#47, jasså?:D va kul.. Du får ta och lägga in bilder här sen så man kan få se resultatet. :)
/ Kul att ni blir inspirerade av lekställningen! :D
vore kul å se vad ni andra fixar ihop sen!

Bra gort för dina hamstrar jag har haft 24 dvärg hamstrar 
om ni visste det

Har ingen limpistol än, men min syster ska få låna en, så vi ska ta en bygg-kväll tillzammans!
#49, haha va många ;o hade du alla samtidigt? hur många har du nu då?
#50, ah okay :D Lägg in bild när ni är klara vettja! :D

#51 såklart! ;)

jag önskar att jag va så duktig som du är<3

#54, men den var ju fin :D gillar flaskan där, smart!! :D
Toppenfint! Vad smart ni löst och satt ihop allt!!!
Jättehäftigt !
Tack så mycket :D

Mycket inspirerande bilder. :D
Vad snygg lekställning! :)
Måste vara otroligt roligt att vara i den.
Åh roligt att ni gillar den :D
Ja dem älskar allt den :D
Så det är ett bra tips till er, försök bygga något själva, så slipper det bli så dyrt :))
Omg så snyggt :]<33
Hur har du gjort!?
Det måste ha tagit EVIGHETER :D<3
MVH Lisa-Littlefox ^^
Tack :)) använt ikea-kartonger, toarullar & limm^^ sen är det bara att låta fantasin flöda :p
tid tog det, men det är väl värt :D

Snyggt!
du är så duktig Bra gjott

Oj!! Riktigt bra gjort :O

Jag vill skaffa en lekhage till min hamster, men vill inte ha galler då han klättrar hela tiden.. Vart har du fått den papp-inhängnaden som du har runt ditt lilla slott?

Jätte fin klätterborg :) Ska börja på en nu haha får se hur det går :)
Tack så mycket alla :)
#67, men det där var ju snyggt & bra gjort :))
#69, det är bitar från en stor ikea kartong :) Så är dem tejpade ihop, bit för bit.. Sen målade vi den innanför så den skulle se lite roligare ut! :)
#70, åh roligt :) Lägg in bild här så man får se? Alltid kul å se, och bra för andra å få lite insperation!
Gud vad fint! Jag älskar att bygga typ liknande grejjer… :)
#72, Tack så mycket :) Lägg in bild? :)
#73, men det där ser ju bra ut =) har du blivit klar med den nu? :) Lägg in bild då:)
Fler får gärna lägga in bilder också, ifall ni fixat ihop något eget :D
lite sen… men det var en väldigt fin lekställning! hur lång tid tog det att bygga den?
:)

Vad snygg! Jag menar din hamster/hamstrar har ju värsta slottet nu xD
Jag tror jag ska bygga en åt Totte när jag kommer hem. Han håller just nu på och misshandlar buren men en stor klätterställning skulle passa bra :D
#75, Jadu.. Det tog väl en kväll typ :'D
#76, haha ja :D dem gillar den starkt!
#77, Låter bra det ! Har du fått byggt något än då? (Jag har inte varit online här på ett tag, haha)

Skulle vilja ha en stor klättrestälning :D
#79, du får ta och börja bygga då :D
hamstrarna gillar det jätte mycket :)
Någon i kalmar området som säljer någon i trä?
Mvh
Mig
Vad duktiga ni alla är på att bygga/pyssla.
jag har själv börjat samla toarullar och kartonger av alla dess slag så jag kan börja bygga något.. men jag blir så osäker på hur jag ska få ihop det.. är så rädd att limmet kan vara skadligt om hon gnager i sig det?
#82 limmet är absolut inte bra om hon får i sig det, men svårt att hitta något annat som fungerar bra.
Mvh
Mig
#82, Tack :)
åh roligt:) du får lägga in bild så vi får se det sen när du är klar:)
& det löser sig allt, bara man börjar. Så blir den allt större och större tillslut :) man hittar alltid på något nytt.
Nog för att våra hamstrar inte gnagt någonting, men man får ha översyn ! :)