Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 974 ggr
Imasy
0

Låst medlemsdel + medarbetare

Vi har här på sajten en låst/dold medlemsdel, där allt kan diskuteras ifrån känsliga till glädjande saker.

Bara för att den finns betyder det inte per automatik att man har rätt att få tillträde till den. För att få tillgång till den måste man ha varit medlem och aktiv under en tid, samt skött sig på sajten. viktigt att komma ihåg att det som skrivs där stannar där.

För att få tillgång till den så görs en ansökan till mig eller medarbetarna.

Jag får kanske en gång i veckan frågan om vi behöver flera Medarbetare. Just nu är svaret nej.

För att bli Medarbetare krävs det att man varit aktiv på sajten en längre tid och har skött sig. Oftast så kontaktar jag/vi den medlem som vi tror kan passa som Medarbetare.

musse05
0

Tycker det är lite dåligt att den här artikeln om guldhamsterns färger finns i en låst medlemsdel som inte jag kan se. Vill ju gärna läsa om den, men då står det att jag inte har tillåtelse eller nåt sånt. Varför kan inte den ligga här, varför i en låst medlemsdel????

Tazzar
0

#1 Den är inte klar ännu. Det är någon bugg som gör att den syns.

musse05
0

#2 Jaså, men när den är klar då? Då kommer den visas i den låsta medlemsdelen eller?

Imasy
0

Nej, den ska ligga öppen för alla och inte i nån låst del när den är färdig.

Den ligger i min min+medarbetarnas låsa del där vi kan diskutera sajtsaker mm, och dit har ingen medlem tillträde.

musse05
0

Jaha!

Trodde den var i den där delen ni snackade om, den där låsta medlemsdelen som man kunde få tillträde till eller nåt sånt. Förresten, kan man kolla om man har aktiverat sitt konto? Och hur då?