Athenéth + Thador
Igår den 12 nov satte jag ihop Thador med Athenéth så nu hoppas jag på hamster bebisar om 21 dagar
. Har ganska mycket färväntningar på dena kull då då båda är dold husky och det mycket väll kan komma huskys i denna kull. Även är båda ganska fina.
Då jag hade min Athenéth ute hos en fodervärd och fodervärden inte kuna ha kvar Athenéth så har hon kommit hem igen. Uppfödd själv för 7 månader sän.
Thador -
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
När Athenéth var yngre -
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Jisses va söta dom är! Hoppas att parningen tog :)
#2 Hehe tack :) Första gången för båda så hoppas Thador förstår hur man ska göra bara.
//Frida

Nemen gud så söt bild #0! Helt galet söt. Ser ut som en liten igelkott just på den bilden. 
Är det roborovski?
#4 Jo det är roborovski
.
//Frida
Robbar e ju för söta
// Hanna
www.pigelinas.weebly.com - uppfödning av lejonhuvade kaniner
Medarbetare på lejonkaniner.ifokus

Får du två av samma kön i den kullen så tror jag inte att jag kommer att kunna motstå.

gulliga! älskar robbar :)
Åh så söta! :*
Gud så söööta!
// Sofia
Ååååå vikken helt galen underbar bild på blivande pappsen!!
Var robbar mer tillgivna skulle jag nog åtrå dem mer, men jättefina hamstrar du har
Hoppas att det tog så du får en kull energiknippen.
Tack för era underbara kommentarer
.
Jag hoppas att det blir några ungar, men låtter Thador gå med tjejen till hon tröttnar på honom eller i sådär 10-15 dagar. Då borde det ju blivit något tycker man
.
//Frida

Sötis-hamstrar