http://www.dt.se/nyheter/article501684.ece
I natt förlorade många av mina grannar allt de äger och har, men ingen kom till skada som tur var.
Var ut med Alexander nu på morgonen och tittade lite, hur det ser ut nu.
Godmorgon!
Vaknade imorse och önskar att jag fått sova lite till, har två stora blåsor i munnen precis innanför mungipan och varenda matbit jag tar är en plåga. Ska bli skönt att bli frisk snart….om jag blir, är ju alltid dålig.
Ska fortsätta packa idag för flytten, häääärligt.
Hoppas eran dag är lite roligare i alla fall.
Kram!
P.s dagens skratt stod min Alice (6 år för), hon satte igång musik på tv:n och jag hörde efter en stund henne sjunga en rocklåt, tittar till på henne och hon headbangar för fullt, låtsas spela gitarr och sedan avslutar hon med en glid dans på golvet och ligger och spelar gitarr på golvet. Då insåg hon att mamma tittat på henne hela tiden och blev riktigt generad…haha….barn är härliga.
Stackars grannar! Men vilken tur i oturen att ingen kom till skada!
Kram!
#1 Riktigt obehagligt när det händer så nära =/
#2 Gud så sött :) nog är de härliga allt!
// Sofia
Jag har två nykomlingar från Stockholm på kommande igen. De levereras förhoppningsvist i November….
Nu har jag precis beställt en brandsläckare. Hoppas att jag aldrig kommer behöva använda den.
Jag vaknade klockan 6 idag pågrund utav att en jag mejlar med inte kan sluta hålla kontakten med mig, så jag låg och grunnade på henne!
Så nu är jag bara trött, och kan inte sova, för snart ska jag ner på Zoo men först äta lite mat.
/Plumz.
Fick idag VG på min första inlämning som personlig asisstent!! Lycklig…
Nu får jag byta server till min hemsida! Servern som jag använde tycks inte finnas längre i bruk!
Nu får man söka en ny server och sätta upp sidan igen! SUCK…
#10 Du har väll Zoomin? Det funkar för mig iaf :)
#9 På tal om VG… Det gick jättebra på det senaste engelskaprovet:D Jag fick VG!!!! Jag som alltid varit på gränsen mellan underkänt och G…Oftast under G…(A)
Iallafall, jag är jättestolt^^
Grattis :)
#13 Tack;) Haha^^
#15, men så farligt är det väl ändå inte? xD
#16 Jo, med tanke på att jag har valp som måste ut minst 1 gång i timmen :p
#17 Okej, det var en annan sak då.. :)
Vad tråkigt med dåligt väder:P
Hehe… Ja, är det någon inne nu?
Jodå, jag är inne! ^^
Bra Plumz^^
Men ska nog snart till sängs.. :)
Jag med tror jag
Det ska bli skööönt att sova
Ja! Fast jag är täppt så får ligga på sidan hela tiden .._.' 
Jag är inne, sitter och väntar på att klockan ska bli elva så jag kan få se mitt favoritband på MTV World stage. :)
Värd på Choklad iFokus
#25 Stackars Plumz:P
#26 Vad roligt;)
#27, Ja det är riktigt synd om mig! Jag sitter och snorar som en tallefjant framför datorn.. Tallefjant är Ekorre på norska, men brukar säga det när jag känner mig äcklig. :P
Nej nu ska jag nog sova. Ska upp rätt tidigt imorgon och åka till brukshundsklubben och miljöträna min valp :) Är Elit bruks tävling där imorgon.
#28 Okej:P Du är i allafall inte preickig, som jag…
Sniff, vad är preickig? :P
Jag menade prickig^^ Jag börjar bli trött

Står och gör iordning några transportburar. De första utav Lysitheas bebisar flyttar hemifrån imorgon.
Varför är du prickig då?
#33 Vem är den lycklige ägaren? 
#34 Enligt doktorn är det vattkoppor. Men jag tror att jag har haft det… Så jag vet inte riktigt vad det är för något…

#35 Det är tre olika ägare till tre bebisar. Den silvergrå hanen, den silvergrå honan och den s.ö vita hanen flyttar imorgon.
Men två av dem kommer med tåg från längre ifrån så jag ska möta upp på centralen.
#36 Grattis till dem
Önskar såklart att jag hade fått en

#37 Finns ju faktiskt en bebis kvar till salu av 13st.
Oh!
Fast de är nog alldeles för långt bort, annars hade jag köpt den…
#40 Så söt^^
thihi tallefjant lät kul (a) jag har nyss vaknat och mitt internett svarar inte typ hela tiden,störande som f-n. ont i huvvet så jag får nog gå på alvedon idag ;P Ha en bra dag (:
#40 villken fiin :D
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
#42 Jobbit!(?) Jag fick min allra första migrän för några veckor sedan >.<
hm , ja inte är det kul inte :(
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
nä…
#41 och 42 Tack;) :D^^
Åh, bara 3 veckor kvar tills jag får hem lilla Per 

Har Köpt En Silvergrå Hona Från Ulrika.
Hon Är Supersöt.
#48 Grattis! :D
Sitter och funderar lite på vad jag ska göra.
Ska nog gå in och släppa ut Petra så hon får springa lite.
#50 Vem är Petra ? :)
#51: Min hamsterhona. =)
För kaninernas del är det för mörkt ute för att dem ska få fortsätta skutta i hagarna.
#52 Åh, jag vill ha fler hamstrar ! :O
Jag har ratrave på golvet jag :P

sitter och väntar på resultatet från mitt historia prov… :S det gick nog sääämst!! :/
#55 Håller tummarna för att det gick bra! *Håller tummar och tassar*

#56 TACK! :)
#15 :D Älskar det faktum att du klistrade in väderrapporten :D hihihi!

Naaaw, så söt :)
Skulle gärna ha en kotte, men de är väl ganska "krävande" va?
#59 Skulle också vilja ha en. Men har lite mycket djur "/

Tror inte att de kan vara mer krävande än ett iller-gäng men jag har ju faktiskt aldrig ägt någon. Bara läst på massor i flera år nu.
Fråga mig igen om några veckor.
Haha, näe, du lär väl va härdad med dina illrar ;)
Men kotten, får han gå fritt eller har du honom inhägnad? de ska väl ha bra stor plats va?

#63 De går efter djurparkslagar så de ska ha 20kvm2. Men han går med illrarna så det har han ju och mer därtill. Ska bara inte tappa bort honom nånstans.

#59 så underbart söt! :)
Fick tillbaka lite prov nu i veckan, ååh så glad jag är! Historia: VG, Matte: MVG- och franska typ vg+ eller mvg- man fick bara ett papper där hon hade kyssat i vad vi uppfyllt. hehe och det ska vara mina sämsta ämnen ;) så min vecka är riktigt braa!
Någon annan som haft en bra dag/vecka? :)
#65 Du ser! :D Grattis! :D

#66 taack!! 
Idag har det snöat hela dagen :D
Värd på Choklad iFokus
#59 Vad roligt med en kotte;)
#65 Grattis:)
Bara så ni vet, jag åker till Stockholm ikväll:D Fast datorn är med, men vi kommer nog inte att ha tillgång till internet… Så nu vet ni varför jag inte är inne;) (A) Så slipper ni oroa er för att jag är död eller någotXD^^

#65 oj, såg att jag skrivit kyssat (haha) istället för kryssat 
#69 tack!
#68 jag tycker det är ganska mysigt med snö.. det har inte snöat så mycket här i stockholm/danderyd men ändå. Jag absolut älskar när det är helt snötäckt (tjockt med snö) och helt tyst ute när man är ute på promenad! 
Vad jobbigt det var att pilla med bloggen :O

I Köpenhamn har det också snöat! Fast nu har det övergått i regn… På vägen hem fick jag stå upp och trampa på cykeln.. i NEDFÖRSBACKE! Blåste galet mycket! Hehe! :) Min cykel är min tappre kamrat! :)
Nu är jag i Stockhom:D Jag har sovit jättelite i natt…:/ Men nu är vi här^^
Usch fy och blä! Imorse när jag tittade ut så var det vitt på marken :/ Jag hatar verkligen snö.
#74 Men snö som är så roligt!:P ;)
Och nu faller snön lätt här med :S

Jag älskar snö! Fast det regnar som f*n här! Skulle hem (ca 5 min) med cykeln och blev helt genomblöt! Roligt… -.-
Det har snöat och regnat hela dagen. Och nu ska jag ut till stallet och leda runt min lillkusin på en ridbana i minusgrader, mörker och regn. Jag vill inte :(
Värd på Choklad iFokus

#79 Gud vilken härlig bild på Nolia! :D
Om två timmar börjar EMA! :D Och om en timme börjar sändningen från röda mattan.
Värd på Choklad iFokus

#80 Tack!
Och nu var vi hemma igen. Blir ingen tv för mig, ska ställa mig och skura hamsterburar nu.
Jag städar råttburen jag :P
#79 Så sööt! ^^
Jag sitter och skrattar åt min hamster som är i hagen. Hon har kinderna fulla med mat som hon har hittat. Där är ett rör som där är mer mat i, och då vill hon ta den maten som är där. Men hennes kinder är så fulla så hon hommer inte in i röret! haha! xD
#84 Haha, typiskt hamstrar! xD
#85 ja… xD
#86 Haha ^^
Vemm vann Halloween tävlingen : ) ?
Beyonce är så grym <3 !
Nån mer än jag som sitter bänkad framför MTV?
Kvällens häftigaste, vackraste, bästa uppträdande var ju lungt Tokio Hotel - World Behind My Wall. Dom killarna vet hur man gör en bra show.
Värd på Choklad iFokus

Ingen tv för mig ikväll. Har skurat hamster-burar i 6 timmar och jag tror min rygg har gått av.
#79 Aw, myspys ;)

ihihihih! Vi har fått veta hur vi ligger till med betygen just nu (inte bestämt, men man ska kunna se vad man ska förbättra) och jag är sååååå glad! skryter lite nu: 5 mvg, 3 g och resten vg
(sen får man ju välja bort en och om jag får ett g i slutbetyg kommer jag såklart välja bort en av dem x) )
Alla kanske inte tkr det låter bra men för mig är det det, hehe smart som jag är :D
Ngn som haft rolig dag eller vecka? vad ska ni göra i helgen? :)
Urk… Min morgon har ju börjat bra. Vaknade med så ont i hälen att jag inte kan gå utan att nästan skrika av smärta. Och bättre är det ju inte att det under natten har växt fram ett gigantiskt munsår på ena sidan av min läpp, så nu har jag svullen ankläpp alá Kissie.
Värd på Choklad iFokus
Gud vilken söt! Sånna katter är så fina, även om det ser ut som dom gått rakt in i en betongvägg ;)
Värd på Choklad iFokus
Håller med #95! :)
Jag har varit till sjukstugan efter bättre förstärkning så svinjäveln håller sina smutsiga fula klövar borta från mig! Så nu har man lite ont i axeln! Men det gör inget! Har varit med om värre saker än lite ond axel.

naaw 
Nej fy så sött! :'D
#99 Så gulliga :)
Imorgon åker jag till Stockholm.. Självklart tar jag med mig min lilla familj :] Tycker att det är ganska smidigt att åka X2000 med djur. Det enda som är riktigt dåligt är att vagnen är helt felplaserad. För att resten av passagerarna skall kunna komma in till Bistro-vagnen måste de egenom djurvagnen.. Tycker synd om allergiker men självklart även för alla djur som störs av detta.. Ser ofta dom som reser med en större hund där både ägare och djur verkar störda på att inte få vara ifred.. för att smyga in lite på nästa "klagomål".. platserna som är tillämpade för djur är alltför små.. Hundar tvingas ofta ligga i gången och måste flytta på sig ständigt för passerande människor.. Hur har SJ tänkt egentligen? Mitt tips till er som reser med lite större hund eller kanske flera djur- köp en barnbiljett när du beställer din egen. Denna kostar 5:- och du får som ofta sätet brevid där ditt/dina djur kan vila lungt hela resan utan att behöva vara i vägen. Vad har ni för erfarenheter med att resa med djur? Brukar ni ta med era hamstrar eller låter ni någon passa dom? Skulle vara trevligt att höra :)
Hoppas att ni alla haft en kanon helg! Kram på er!
#102 Jag var ner till Göteborg för ca. 3 veckor sedan. Hämtade lite rådisar, jag hamnade i djurvagnen, med en mamma och två döttrar, de höll på och stökade runt hela tiden, sprang fram och tillbaka och var oväsen på dem hela tiden. I tre timmar. Alltså jag höll på att dö. Som tur var så var det inte med djuren, utan på dit vägen när jag skulle plocka upp dem.
SJ är dumma i nöten. De tänker inte logiskt med allt. Toaletterna är jätte äckliga. Man får cellskräck, det där du sa med vagnarna och massa mera… Sen är de svin dyra också.. O_o
Guuud vad kul jag har *host*
Alla mina kompisar var bjudna på fest idag, utom jag givetvis. Ännu roligare var det när tjejen som har festen (vi har gått i samma klass i sexan) kom fram och gav inbjudningar till alla utom mig. Känns ju skitbra när alla skriver typ "kom just hem från en skitkul kväll med dom bästa ? :D" på facebook också.
Värd på Choklad iFokus

#104 Så otroligt elakt. Men då är de ju inga kompisar!
Aw *tröstkramar*
Vet hur det känns, jag har blivit behandlad så sedan i trean :(
#105 Egentligen har ju inte kompisarna gjort något fel, självklart ska ju dom gå på festen och eftersom dom blev bjudna. Men att prata om det i skolan en hel dag utan att tänka på att jag inte är bjuden och så känns ju sådär. Och hon som hade festen bjd ju alla utom mig, och en av dom känner hon inte ens förutom att dom träffas i skolan när dom andra (som spelat i samma hanbollslag som tjejen) pratar med henne i skolan och så. Och det som är löjligast är att det har jag också, plus gått i samma klass som henne hela sexan.
#106 Tack, jag är också van, inte direkt första gången det händer något sånt eller att dom gör saker utan mig.
Värd på Choklad iFokus
#107 Beklagar :( <3
Är någon vaken :)
Tycker denna sajten är så himla bra ! Man kan pratar om allt egentligen ! Sina Problem som man kanske har i skolan elr hemma . Det finns verkligen varma och trevliga medlemmar på denna sajten ! 
Hatar sånt folk Ebba Gud skulle vilja smälla till henne på käften nu asso !
Jag är vaken! :P
Wiie , kan vi snacka lite , känns som hela iFokus har somnat :) !
Haha, håller med. Ganska nattsvart på råttor också :P
ahhaa , nattsvart är det verkligen på BLOGGANDE ! haahha :)
Haha ^^
Vdg :) ^^
Ska jag tolka det som vad jag gör så sitterjag framför tv:n och kollar på Comedy fight club :P Och du ? ^^
kollar på tv med :) !
Jag är också vaken, ligger och lyssnar på musik i sängen med datorn på magen. Älskar min laptop ;)
Värd på Choklad iFokus
:) , då är iaf några vakna , Undra om Jennie är vaken ? :) Är så sugen att se vem som vann Halloween :) !
Kommer snart, ska bara ut med Griseknoen ;)
Stackars dig gå ut nu :( hahahah :D
Nej, jag var ute vid 01.55 igår ;)
OJ , Hahah :)
Tillbaka :D
Eller så kan man ju faktiskt säga till fest-värdinnan att "Jag vill inte gå om inte Ebba också är bjuden".
Japp, jag är vaken, har varit ute och kört på älgar i datorn. Pluggar lite körkortsteori, och ute på snöig väg pangade jag med älgen. Hoppas det bara var i datorn jag kommer att krocka med älgar i framtiden också.
Nu ska jag bara fixa en grej innan jag kastar in handduken och hoppar i säng. Ska upp tidigt imorrn till VC :/
Okej O_o
Godnatt HiF, nu ska jag sova! Och hoppas på att jag inte vaknar helt förstörd imorgon igen.
Värd på Choklad iFokus
Haha, det låter nog värre än vad det var ;)
Man fick testa sin reaktionsförmånga i olika hastigheter och på torrt/blött/halt väglag.
På så sätt skulle man simulera en ev olycka, och så man får se hur det kan gå om man kör för fort.
När jag krockade med älgen så var det enda som hände att bilen stannade och en berättarröst sa "Tyvärr, du bromsade inte i tid denna gång" ungefär, så det var ingen verklighetsbaserad älgolycka om jag säger så.
Haha okej :)
Nu kilar jag till tv:n! Hejdå!
Godnatt ! <3 :D
Nu är jag hemma:D Jag sov mycket bättre på resan hem, men jag var ändå vaken någon timme… När vi kom hem till lägenheten frös jag och var jättetrött, jag låg och läste… Sen somnade jag i ca 2 h. Hoppas jag är pigg ikväll^^ Hani är hos pappa, vi ska dit snart och hämta honom:D Saknar honom och Sniffen<33
har varit hos svärmor och svärfar sedan tidigt i går morse. Ska bli intressant att se hur mycket hamsterpluttarna där hemma har stökat till i sina burar när jag kommer hem ^^ Alltid lika spännande att se vad de har underhållit sig med.
// Sofia
Ni har väl inte glömt att det är Fars dag idag? ;)
Nope :)
// Sofia
Juste e ja :)
Nepp, jag var och köte present igår. Blev en dyr ekologisk chokladkaka med vit och ljus choklad och krossade kaffebönor. Och så ett fint kort. Och han blev jätteglad :D Ska nog baka en tårta sen också.
Och snart ska jag iväg och klippa mig, ska klippa lugg. Sen imorgon ska jag färga håret rött :D
Värd på Choklad iFokus
Mamma tjatar om det, så det är nog ingen risk att jag glömmer;) Vi ska till mormor och morfar ikväll och pappa fick lite kaka när han kom med Svante till mamma:D
#135 Oooooh:O Hoppas du blir nöjd;)
Kan verkligen inte fatta att det är sant ! Men iaf runt 5 tiden så blev jag erbjuden ett jobb på Nordens Största The Hills blogg ! Hon har ungefär 800 läsare varje dag ! Givetvis så tog jag jobbet ! Och nu är jag Medarbetare där och typ jobbar på bloggen skriver inlägg och massa roliga saker ! Fast då jag känner henne förut ! Kolla in i bloggen ! :
Haha, grattis Mirza :P
Godnatt allesammans ;)
tack MissDiis:D Någon hemma , är sjuk :( ?
Jag är hemma. Har ont i halsen, kan knappt äta eller dricka. Och är trött, fast jag sov 10 timmar inatt (vilket är 2-3 timmar mer än normalt för mig).
Värd på Choklad iFokus
Denna dag började ganska knasigt. Sonen ska vara på dagis 8:15 och jag hade en tid på VC 8:30. Vaknar när klockan står på 8:28 så allt vart bara fel idag.
Ska nog gå och diska lite tror jag. Dammsuga behövs också, hunden fäller något så kopiöst nu. Syns inte att jag var ute i skogen igår och borstade ur henne :S
Usch vad jobbigt, när jag försover mig får jag bara ångest och kryper ner under täcket igen. ;)
Värd på Choklad iFokus
#143 Usch det är inte kul att försova sej när man har tider att passa :/
Nja, dagis vart inställt idag och VC kunde jag ta senare. Skulle iallafall bara få dagens spruta så den kan de klämma in lite senare ;)
Har varit nere på stan nu och inhandlat tyg. Nu ska det bli ett nytt lapptäckte. Synd att förarbetet är så förbaskat tråkigt bara :S
Jennie har jag pm:a min adress till dej ?
Japp ;)
Ok Jennnie :)
Vad kul Ebba ! Villken sajt .)

usch, nu ska jag plugga till prov och jag är jääääättehungrig! Äter typ hela, och då menar jag hela tiden! hihi :D Jag är typ i växtspurt eller ngt ;)

Förresten, visst är det mörkt ute nu! :(
Det blir mörkt ute jättefort nu, det känns som om vintern är på väg…
Nu ska jag äta bullar^^ Sedan godnatt^^
Hihi, håller med! *Sitter och fnissar åt att nakenråttorna innanför tröjan kittlas* ^^
#137 Vilken tatuerare har du varit hos??? Gud så vacker! Så svårt att hitta en tatuerare som kan skugga porträtt!
SKITSNYGG! :D
Dags för mig att krypa ner under mitt täcke och dö lite.
Fick nyss veta att en STOR uppsats jag knappt börjat på ska vara inne på fredag, och då blev vi klara med allt förarbete och skulle börja skriva i slutet av förra veckan.
Och jag ligger hemma med världens halsont (+ ev feber) och kan knappt tänka ordentligt. Jag bryter seriöst ihop nu.
Värd på Choklad iFokus
#156 Hoppas värkligen att det inte är svinjäveln som har satt sina smutsiga klövar i dig!
Sitter och kollar på en komedi Little Man fron sveriges 6an Helt knasig film med eddie murphy..

Kollar på Desperate Hpusewives så sjjjuuuuuukt braaa! ÄLSKAR PROGRAMMET!
Följer du svenska eller amerikanka? Ser alltid de amerikanska avsnitten när de släpps där, så jag vet vad som händer före er 

#159 Kollar du på tv:n eller via datorn?

den amerikanska.. svenska? Vilken är det? haha, är det typ hollywood fruarna eller ngt? :P
Fast ska du kolla via megavideo så klicka upp rutan så du får helskärm, starta programmet och pausa på en gång. Låt det sedan buffra helt till slutet och välj sedan "arbeta offline". Det är en spärr på detta så man kan inte se hela programmet utan att vara medlem egentligen, men på så vis kommer du runt spärren.

Ok, Kollar nämligen en del via den här:
Fick nyss världens chock när jag tittade på klockan. 'Trodde den var runt 21 nånting. Nu måste jag sova, godnatt!
Värd på Choklad iFokus
Gissa vem som är sjuk idag igen?
Värd på Choklad iFokus
#166 Troligtvis du ;) Drygt du, förkylning är ett h-vete, sitter i så länge jämt…
Jag är ju iochförsig sjuk hela vinter halvåret igenom, men just nu har jag så ont i halsen att jag knappt kan svälja något annat än glass och vatten. Men det har jag ju inget emot, B&J och coops päronvatten skulle jag nog kunna leva på ;)
Värd på Choklad iFokus
Jag är också sjuk idag! Jag tog vaccinsprutan igårkväll och har bieffekter… Som tur var slutade vi efter lunch, men jag åt inte lunch på skolan, jag gick hem direkt. Har gnällt hela dagen och grät av trötthet på vägen hem. Och jag hade utvecklingssamtal också…
#169 bra att du tog vaccinet! Ja det är skänt att det kan komma lite bieffekter. När jag fick vaccinet tyckte jag att jag började känna mig smått dåsig som om man var smått full. Fick även lite sjuk axel! Men det gick om innom en halv timme efter injektionen. Har inte haft några bieffekter efter det. Tog mitt vaccin i lördags. Det är ju lite från person till person vad man får för biverkningar om man får något alls överhuvudtaget.
Nu skall jag gulla med herr Knut och sedan skall jag sätta in Knuts Video på youtube.
Åååh mattes lilla lurvetuss Knut Debuten. Som även kallas Knuten ibland!

usch, ska ta sprutan i skolan. Jag har seriöst fobi för sprutor, kan inte hjälpa det. Det är lite som ngn har höjdskräck, så är jag med sprutor! :/
Jag hatar också sprutor, men jag har ändå lyckats stå ut med att ta en spruta i magen dagligen i 3-4 v hittills ;)
Och jag ska ta dem i ca 1 år ;)

#172, jaha! ja, man får väl stå ut med det. Kommer ihåg när jag skulle ta en spruta när jag var liten och det tog ca en halvtimme för jag sprang runt och grät. Två fick hålla i mig (mamma och pappa) hahha, det är så kul att tänka på sådant man gjorde när man var liten! 
#172 & #173, då är jag inte ensam om att bli helt hysterisk då! :D

HAHAH! Det är du verkligen inte
usch….
Tänkte på en sak, jag är "ganska" ny, men man är inne här heeela tiden. Man blir typ beroende! haha
Haha jag VET! är typ också beroende :P

#176, hiihi. Bra iaf att ngn är inne :) Vad gör du?
Jag städar inne hos råttorna, pratar med Dea om att kanske få en hamster av henne sen! :D Själv?

låter kul :) Kollar på cristine (5an) det är jätteroligt x) Förresten, prata med en djurvårdare och hon hade gått på spånga (det var du, missdiss, som skulle välja gymnasie också va?) och hon sa att hon ville gå om de tre åren om hon fick. Hon sa att det var jättetrevlig och bra stämning så jag väntar spänt tills de har öppet hus!!!!!!!!!!!!!!! 
Ja det var jag :P Men jag tror jag ska satsa på den lilla skolan :)

Vad roligt! Har du varit där och kollat än? :)

två frågor bara, 1) var kan man köpa toalätt och är det det bästa valet på burmaterieal?
2) Vad ska man ha för Sand och var kan man köpa det?
Ge gärna förslag på affärer där ni köper det :)
Nu är det bara två dagar kvar till helgen!
#181 Inte varit där, är en bra bit att färdas, så hon skulle komma förbi här i slutet av månaden och ta med sig den, så jag väljer en via bilder nu bara och hoppas på det bästa :P

#183 kul!
Japp! :D Sen ska jag hämta en ny hona från Zheverez imorgon (inte satin denna gång
) Och prova igen :)

hihi, vad roligt! Men vet du ngt om #182? Asså om du kan svara på frågorna, tack!

Vi köper toalätt, jag föredrar det faktiskt, det går att hitta där man kan köpa katt grejer, jag tror vi köper vårat 55L katt toa på Coop forum för ca. 135kr. Sand finns det ofta att köpa på vanliga djuraffärer, det finns speciell Sand för hamstrar, men tror typ chinchilla Sand går lika bra, har ingen aning om vad man ska ha för någon, :P Men tror att det finns trådar om det redan! ;)

okej, ställde frågorna på tråden jag skapa också (asså det är andra frågor också ;) )
Men tack för svaren, låter rimligt ;)
:)
Nu har jag färdigt filmat hamstrarna för idag! Dags för en värktablett. Har huvudvärk! USCH!

Imasy, undrar varför new moon tråden låstes eftersom den låg på *** och den var ju "här ska allt som inte har med hamstrar ligga". Jag är bara nyfiken ;)
Hon sa att allt annat snack får tas i Klotterplanket, :P

Men det står ju såhär "här ska allt som inte har med hamstrar ligga". Det är därför jag undrar :)
Jadu, bra fråga :P

hehe :))

jaha, då är det godnatt för mig. Har skola imorron. Men det är en dag närmre till NEW MOON!!!!!! :D
#193 All Off Topic togs bort för en tid sedan då de började ta över alla hamstertrådar. Då skapades klotterplanket istället! ;)
Är inte heller nån större fantast av snö :S Men ni har mer än vad vi har här uppe.
Jag hade planer på att bli rik så jag kan flytta till Thailand över vintrarna ;)