Hamster iFokus

Hamster

Etikettersajtenifokus
Läst 938 ggr
Sara87
0

Bokmärken - En superbra funktion!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag tänkte att jag ska tipsa er om en funktion som finns här på iFokus. En funktion som jag tror att många missat, inkl. jag själv. Har ganska nyss lärt mej använda denna å kan inte sluta nu!

Funktionen kallas "Bokmärken". Det innebär att du kan bokmärka dina favorittrådar för att lätt kunna hitta tillbaka till dom utan att behöva leta igenom varenda grupp eller söka i sajten via sökfunktionen.

För att bokmärka en tråd väljer du önskad tråd, klickar på Bokmärk längst upp i tråden. Tråden läggs då i gruppen/kategorin Bokmärken, som ligger under gruppen Mina inlägg här till vänster! Se bilden nedan så förstår ni!

Så börja bokmärk, det är super Flört

nonisaga
0

oo det visste jag inte om, tack för iden :)

Sara87
0

Så lite så! :) Har märkt att många tappar bort trådar dom gärna vill följa, så tänkte att denna funktion kan nog va nåt även för dom :P

nonisaga
0

jo exakt, så nu ska jag "spara" alla trådar som jag vill följa :D det har hänt mig massa gånger att man tappar bort vissa trådar :/ :P.

Sara87
0

Ja, det är väldigt störande när man tappar bort trådar. Jag har typ två sidor med sparade trådar nu, perfa!

Nusse123
0

åhh… jaha det är det det är till för!!! då vet jag precis vad jag gärna vill bokmärkaSkrattande

Mvh Maja

Medarbetare på Djurannonser och Hamster

Adina
0

Väldigt bra att veta, tack! :)

petuina
0

Mycket bra!

Millie
0

Smart funktion :)

jacob77
0

tack! väldigt smart det har jag missat

Curlys
0

Detta har ja missat, smart!

aida97
0

tack visste det inte förr=)

vekan
0

Tack! Hade missat detta. Den här funktionen kommer jag att ha användning för, det är ju aldrig roligt när trådar man vill följa spårlöst försvinner. Flört

Denna kommentar har tagits bort.
jacob77
0

tack

Sara87
0

putt