Hamster Kalender 2010 -2011
Heej :) Jag undrar kommer det vara någon Hamster Kalender i år som det var förra året . Och är det då alla hamstrar som har vunnit Månadens Hamster ?
Jag tror att det är ganska så sent ute nu om vi ska få ihop det. Förra året gick det ju bet på att vi blev några för få som beställde, och då blev det jättedyrt / kalender.
Om vi skulle ha fått ihop en HiF kalender så skulle vi nog ha satt igång redan i augusti.
Fast man kan ju göra en egen kalender endå, med tex bilder på sin egen hamster om man vill. Tror det går på ca 150 kr kanske?
Jaha .. Gud vad synd :( , skulle ju vara riktigt kul !
Vi får dra igång det lite tidigare under 2010 istället ;)
japp :)
Nästa år måste vi ha en, ifall det inte blir detta år;) :D
jaa det måste vi! Blir ingen i år:(
Nej, förra året så var det rejält med jobb, enbart för att rösta fram alla bilderna.
För att hinna fixa detta utan panik så skulle man egentligen ha dragit igång detta i juli-augusti. Men då är det ju sommar och känns bra långt kvar till nyår ;)
Dessutom så har de flesta bättre saker för sig om sommaren, som sol, bad, semester mm, så forumet är ganska segt under den perioden.
Sedan så måste vi ju hinna ta alla beställningar, en del måste blanda in mamma/pappa i detta mm.
det är faktiskt sant det du säger ,
Ja det var ju en liten process sist om jag säger så ;)
Jo… Det verkar ju vara lite jobb…;) Jag skulle vilja köpa en, tror jag(A)^^