Tanja ska avlivas imorgon bitti :(
Hej
Nu sitter jag och mår superdåligt. Tanja har blivit mycket sämre och hon ska till veterinären imorgon och jag är väldigt säker på att de kommer hålla med mig om att hon är för dåligt och framför allt så gammal att det inte riktigt är lönt att försöka med medicin.
Det har känts helt ok fram tills nu. Nu är jag jätteledsen och vet inte om jag kommer fixa det… :(
Blir hela tiden så förvånad över hur mycket dessa små betyder för mig.
Kommer sakna dig tanjatanten!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Beklagar! :( *Tröstkramar*
Vad synd…<33

beklagar verkligen… 
tänk på att det är för hennes bästa.
hälsningar linnea nordlund
uppfödare av dvärghamstrar och guldhamstrar
:(:(:( Onej :(:(:(

jag försov mig. låg och tänkte och vred mig hela natten, så jag somnade inte förrän fyra och hörde inte väckarklockan.
Ska försöka få tid i nästa vecka, och inte lika tidigt på morgonen då, så att jag kan grubbla hur mycket som helst och ändå komma iväg.

Nu är tanja borta :( Vi var hos veterinären idag och det gick snabbt och smärtfritt, hon pep inte ens av sprutan. De gjorde det lite stämningsfullt med, satte fram ett värmeljus och en röd ros, som jag fick med i lådan där tanja låg.
Kommer sakna henne. 
Hon betyder så mycket för mig, blev så glad då när jag köpte henne av dig, pixelmollan, när jag precis hade flyttat hemifrån.

Beklagar verkligen! :'(
Men vilken underbart fin avslutning på kliniken! <3
Vila i Frid Tanja!<33 Vad fint slut hon fick…
Så tråkigt!! :( Usch… jo jag vet att du var jätteglad :) tyvärr lever dom småå liven inte så länge :(
Åh…vackert avslut hon fick!
oj då, tända ljus och allt. va fint! sånt skulle dom aldrig nånsin avancera på kliniken här tyvärr,, när man frågar hur mkt dom vill ha för avlivning av smådjur säger dom bara nonchalant "äh, femti spänn till fika kassan"
okej, man kan få det billigt. men det känns inte som man vill att pengarna man lägger ut på ens älsklings sista stund i livet- ska gå till deras fika kassa (åtminstone så vill man då inte veta om det..)
Aja,, beklagar sorgen!!
*tröstar*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Villa i frid<3
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
vila*
Stå på dig,annars gör någon annan det
www.nouw.se/fuckingfuckface
Beklagar :( <3
Tråkigt :( Sov gott Tanja.
Så snälla är aldrig mina veterinärer. Har man tur får man en klapp på axeln :s Fint gjort!

mm.. ska komma ihåg dom här veterinärerna. Kommer gå dit fler gånger. Må vara att de kanske var lite dyra, men det är det värt om man blir bra omhändertagen.

#16 Vet att du bor i Lund, vart var det? Bra att veta för jag bor ju också i Lund.

Lundabygdens djursjukhus. På porfyrvägen 6.

Ah, tack. Det ska jag komma ihåg!