Stolt mamma :D
Upptäckte precis att min hamster har fått bebisar! :D Det är första gången både för mig & henne och jag är hur spänd som helst :D Kan inte vänta tills jag får se de små sakerna men jag antar att jag får vänta ett bra tag.. :/ Hur länge brukar du vänta innan du tar första kollen på de små?
Grattis! :)
#1 Tack så mkt :D
#2 Glad att det gick så bra för dig. För mig är det lite oroligt. Hon skulle fått sina igår. Men ingenting än "/
#3 Jaha :/ Hoppas de kommer snart då! Jag trodde mina skulle komma sent ikväll & därför fick ja en chock när ja hitta henne med dem nu :) Hur länge kan de gå utan att de blir farligt för dem? Men det är väl som med människor. Vissa kommer före och vissa efter :)

Imorgon när du ställer ner en skål med massa god mat till hamstermamman och hon går för att äta så kan du göra en snabbkoll. Mest för att se att inga döda bebisar ligger i boet.
Så kan du göra varje dag, en gång om dagen.
Sen dag 5 brukar jag kanske ta något kort, mest för att jag vill se vad det blir för färger. Kan även göra en snabbkoll på könen då.
Sen dag 10 kollar jag mer ordentligt färger och kön för att vara säker. Men varje dag tills dess gör jag iallafall en snabbkik så att alla ser ut att må bra, har mat i magen och inte har fått mjölkmage. Att allt ser bra ut helt enkelt.
#4 Min första kull, så jag vet faktiskt inte. Men får hoppas att de kommer snart och att hon inte blivit "stoppad" :(
Lycka till med dina i alla fall! :)
Grattis! ^^
Grattis, hoppas att alla klarar sig! ;)
Tack så mycket alla :)
Har räknat nu och det verkar vara en stor kull. Hann få det till 7 innan mamma hann komma tillbaka och då hade jag inte hunnit klart riktigt så jag gissar på 10 och kanske en mer eller mindre. :) Hoppas att alla klarar sig och att jag hittar hem till alla sen. Någon intresseras? ^^
Grattis till kullen! :)
# 11 Tack så mycket! :D