Hamster iFokus

Hamster

Etiketteravelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 1481 ggr
Dea-
0

Bebbar på G

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Väntar bebisar på tisdag mellan Corona och Cube :) Det är min första kull så jag hoppas att allt går bra och jag får massa friska fina bebisar! :)

Dea-
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bilden ovan är Corona som är en offwhite :) Cube som det är bild på här är silvergrå.

musse05
0

Grattis och lycka till :)

Plumz
0

Åh, så kul!:D

[Popcorni]
0

Vad roligt, lycka till med kullen! :D

Plumz
0

Jag vill para min Chicko med någon.. ;S

[Sniff]
0

Vad roligt! Fina hamstrar<33 Hoppas att allt går bra:D

Zvintos
0

Får hoppas det går bra. ^^
Lite "tråkigt" att Peabo inte kunde stå till tjänst, men han fick iaf lite semester. Tungan ute

[Sniff]
0

Haha, synd om Peabo:P

Dea-
0

Tack alla :)Har vart lite osäker på om hon verkligen är därktig men nu är hon hur tjock som helst ^^

#7 Ja :p Haha. Det var synd. Vi hade ju testat 4 gånger innan så ja trodde aldrig det skulle funka den här gången heller. Men vi kanske kan testa Peabo nån annan gång? :)

Zvintos
0

#9: Ja, du är välkommen att låna honom igen om det är så. =)
Dock kommer jag troligen flytta i december till Kumla, men kan du ta dig dit är det inga problem. ^^

Dea-
0

Ja Kumla är egentligen mkt enklare för mig för ja går i skola i Örebro och bor där i veckorna (förutom nu då ja har haft praktik). Så då åker ja ju gratis till kumla :)

Zvintos
0

#11: Jamen dåså, då blir det ju enkelt om du skulle vilja låna Peabo igen någon gång. =)

Hur många dagar har din tös kvar nu? ^^

Dea-
0

2 :D Det är beräknat att hon ska få dem på tisdag kväll. Jag ska städa & pyssla iordning åt henne imorgon. Är det för sent att göra det dagen innan? Borde inte vara störande med tanke på att hon är lika aktiv & vill ut & springa på golvet som en tok utan en tanke på att hon har en stor mage i vägen ;D Affären hann stänga idag innan ja hann upp & köpa mer spån..

Roxie
0

#13 Jag skulle tycka att dagen innan är för sent. Helst 2-3 dagar innan.

// Sofia

UlrikaD
0

Tre dagar innan är lämpligt att städa ur buren. Det tar ett tag för honan att hinna bygga iordning sitt bo och göra iordning som hon vill. Dagen innan bör man överhuvudtaget inte störa henne alls. Och inte släppa ut henne heller utan bara låta henne vara ifred och ta det lugnt.

Dea-
0

Okej. Nu blev det i alla fall dagen innan :/ Tycker själv att det blev för sent men det funkade i alla fall. Hon har boat ordentligt såg jag idag när jag gav henne mat och nu har hon fått sina bebisar så nu ska ja försöka ha det knäpptyst i huset ett par dagar så hon inte blir alltför stressad.

hunniebunnie
0

Grattis! :)

Dea-
0

Tack så mycket :D ÅÅh, ja vill så gärna se dem men ja får väl helt hitta tålamodet att vänta ett tag. Vet att alla här har olika tankar när det gäller att titta på ungarna och ta upp dem snabbt för att ta kort så ni får gärna skriva vad ni tycker. Hon som hamster är väldigt lugn. Har aldrig ens nafsat eller bitit i mig och låter mig i stort sett göra vad som helst :) Men ja vill ju inte att hon ska bli stressad och äta upp alla ungar :(

Zvintos
0

Vad kul, grattis! ^^

Dea-
0

#19 Tack så mycket :)