Ny hamster.
_Idag har jag haft min hamster i en vecka, och idag är han 7 veckor. Jag har inte hållt honom än, då jag inte fått någon tid till det och jag inte vågat. Men ska testa senare idag, för nu sover han. :)
I alla fall vill jag, som belöning för att jag klarat hålla mitt godisförbud i ett år, skaffa en till hamster som då ska vara en hona. Eller två guldhamstrar. Jag vet inte riktigt än! Men innan måste jag nog se lite hur mycket det kommer kosta då.. Vet ni på ett ungefär? Och vad kan hamstern heta om jag får en hona, och vad tycker du om det ska bli två dvärgar? Jag tycker Totte och Doris om det blir ett par eller så blir Livia på guldhamstern. :)
/Plumz._
Vad roligt:D
_Ja, fast det rä bara vad jag tror just nu Sniff! Jag har ju inte dirket fått något bra svar utav mamma o pappa än, men när jag sa det till mamma sa hon bara "mhm..", så jag vet inte. xD
/Plumz._
Håller tummar och tassar för att du får :)
Haha, okej:P Hoppas på att de godkänner din idé;) Vilken färg hade du tänkt till honan då? Om det blir en guldis alltså.
Min hamster hoppade upp i min hand efter 3e dagen, blev lite förvånad. Första dagen var han livrädd och satt i ett hörn och darrade, om man lät högt så spelade han död haha.
Men nu har jag haft han i två veckor, han hoppar själv ut ur buren och upp i min hand, springer på köksgolvet, äter ur min hand osv. :D
Dock verkar han ha lite svåtr att vara stilla , men han e ju bebis trots allt ;P
Ja, jag hoppas! Fast då tänker jag nog köpa en själv.. :) Den jag fick i fredags var min födelsedagspresent, för jag fyllde år i torsdags (förra torsdagen)…
Låser denhär tråden och hänvisar till din andra tråd "Vill ha en till…" å den handlar om samma sak där du kan uppdatera istället för att starta ny tråd om samma ämne.
Värd på Choklad iFokus