3 små tussar
Nu har det fötts tre små tussar här hemma. Födes i morse 1 vecka för tidigt. Så nu får jag hoppas att dom överlever ändå om det var en tjuvparning. Ungarna är ungefär som en nagel i storlek kan ju säga att det är robrorovski jag snackar om :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
hahaha men va tusan,, döpa tråden till tre små Tussar när dom är hel näck å inte har ett strå på kroppen hihihi.. sööötisar!!
Hoppas dom klarar sig… *hålla tummarna*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
Håller en tumme hårt för att de små klarar sej! Gillar namnen :)
kul att dem klarade sig :-D
Mvh
Mig
#1 Hehe, fast snart är dom små ull tussar :).
Jo får hoppas, dom är väldigt pigga så tror dom kommer överleva :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Nejmen vilka söta små nakenfisar:) *lite avundsjuk, vill också ha roborovski:P*
#5 Hehe jo visst är dom :). Jag säljer både vuxena och dom här tre, så det är bara att säga till om du är intresserad ;).
//Frida

#6 å nu blev man lite (eller mycket) sugen på att skaffa men, får nog INTE!!!!!:S Kanske längre fram i tiden:P
Vad roligt med småttingar, grattis! :)
Tog nya bilder på småtingarna idag. Dock är dom bara två kvar, hittade en död i söndags. Nu är det 1 kille och en tjej kvar.
//Frida
-
//Frida
Sovande pojke :)
//Frida
-
//Frida
Knuffa lagom :P.
//Frida

så fina! :D
Ush känner mig , ja inte så bra. Inatt eller imorse dog dom kvarlevande ungarna :/.
//Frida
Nej vad sorgligt! 
Vad synd! Hemskt….
Vet du varför de dog då?
Ingen anning dom bara låg där typ som dom sov.
//Frida
Okej:( Usch vad hemskt! Mardrömmen ju, att hitta döda bäbisar i buren…
Jo, och mamma hamster håller på att leta efter dom. Hon har hållit på sän jag vaknade, så tycker väldigt synd om henne. Jag får väll ut och rida så jag glömer för en stund.
//Frida
Ja, det är tragiskt att hon letar…:/ Ut och rid med dig, då kanske det känns bättre;)
Jo det är det :/ Jag tror inte hon förstår att dom är borta.
//Frida
Städa buren eller något, så att lukten försvinner…? Det kanske hjälper. :/ Stackars dig och hamstermamman<33
Tänkte göra det
//Frida