Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 1069 ggr
Odette
0

Malakai vs Idolin, gullig film..

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste bara en film som jag haft ganska roligt åt,, det är två av flickorna från hamsterkullen jag hade. Malakai står för springadet i hjulet.. vad skuggan i bakgrunden (idolin) sysslar med vette tusan. men inte gör hon så mkt vettigt iaf .. springer fram och tillbaka.. fram och tillbaka haha.
hos ser så himla rolig ut när hon springer i bakgrunden.. SWOSCH!! Flört

Men hon lever lite farligt också.. sitter farligt nära hjulet… man kan nästan se hårstråna på hennes huvud fladdra i vinddraget från hjulet *fniss*

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

[Isa96]
0

Naww, va söt =3. Stackars Idolin när hon åker runt i hjulet :*.

hunniebunnie
0

hahha, det var så gulligt när den vita (malakai?)trillar runt i hjulet! :)

Englatassens
0

*småler*Tungan ute (att d springer så fort å längs väggen e ju pga att d e bytesdjur, men d visste du säkert redan…Glad)

[Sniff]
0

Haha, vad sött<33

Odette
0

Ja det är lite hemskt på slutet när dom ska försöka springa samtidigt.. hade det varit jag som filmat så hade jag ju tagit bort nån av dom därifrån men men. Det gick ju bra. Däremot fick jag ha lite föreläsning efteråt, för min sambo.. att dom kan skada sig om dom springer båda två.. så han höll koll på det efteråt ;)

Men sött iaf när hon springer fram å tillbaka, speciellt i början då det är mest fart på na :-D

_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

Westis
0

Jäklar vilken fart det var på dem! :-O

Jättesöta! :-)

Olyxashamstrar
0

Ja det är sant. Men det såg så himla roligt ut när Idolin ramlade runt i hjulet. Lite hemskt att skratta, hon kanske fick ont ^^ hehe

Odette
0

#7 hahaha,, det är bra så länge man kan se det med glimten i ögat,, det är okej att skratta!! Flört

_

Olyxashamstrar
0

Haha vilken tur då x) så sööta! :)