Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 738 ggr
[Sandraaa]
0

Vilken kull har ni mest varit nöjda med?

Kanske svårt att säga egentligen, men har ni nån kull ni verkligen är stolta över att fött upp eller en kull ni känner lite extra över.
Berätta gärna varför ni är nöjda eller känner lite extra för den :)

Zheverez
0

en är den jag först blev besviken på å suckade när alla 15 var svarta.

sen var jag mkt nöjd med den kullen just för att alla var svarta och inga andra färger föddes. de var även cremefria och mkt lite vitt på tassarna, inget på magarna el hakorna.

finns flera där jag varit mkt nöjd bla en skp kull där alla gick till utställningsintreserade och flera fick olika priser.

Englatassens
0

O d e många….Flört… men mest e nog ändå min U-kull… där jag fick fram Sveriges första (reggade i alla fall) sobel b.ö dominant spot…. d tog mig 5 generationer för å få fram d…Tungan ute

Olyxashamstrar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min första kull tror jag. När jag fick en skp färgad, silvergrå, beige, svart och vit ^^ En bild på den vita lilla bebisen!

[iurochskur]
0

Typmässigt var nog min ost-kull den mest lyckade, men den mest minnesvärda var nog min allra första vintervita kull…

UlrikaD
0

Har väl varit glad i alla mina kullar, har behållt minst en ur varje. Men måste väl säga att Mazarin här är en av mina favoritbebisar. Både färgmässigt och storleksmässigt.