Hamster iFokus

Hamster

Etikettoff-topic
Läst 4087 ggr
Mirzadancing
0

OT - The Sims 3!!

Shhiit vad glad jag är The Sims 3 ska komma ut snart!

Ser du fram emot The Sims3 ?

MangoPeperoniOwner
0

Nej, faktiskt inte. Det verkar inte vara ett dugg roligare än 2:an.  Men vad vet jag.. Flört

vekan
0

Jag vet inte. Kör på tvåan och kommer nog att fortsätta med det efter att trean har kommit ut. Det är många förändringar jag inte gillar i trean. Och jag har så många expansionspaket till tvåan så jag har många funktioner där också. Det kommer säkert också att vara svindyrt när det är nytt! Men det kanske är kul. Oskyldig

[PixelMollan]
0

Jaaag ;D *nörd*

Vintervit
0

Jag! Jag är också nörd faktiskt.. :P

Achatina
0

Hur pass mycket bättre är trean då?

Mirzadancing
0

Jag är och NÖRD* hahah

I sims3 kan manb gå runt i hela kvartterna man behöver inte sitta i huset och har det ttråkligt man kan gå hälsa på grannarna  och mycket mer roliga saker!

http://www.youtube.com/watch?v=qVK5nwQU5h0

http://www.youtube.com/watch?v=XltrwBIBtUo

Mizoan
0

jag är också sims nörd! HAHA nä kanske inte men det är kul att spelaSkrattandehar nästan alla sims2 så det kommer bli fett irriterande att det komer en 3:a men men  :P

Imasy
0

Jag har lagt ner det där.

Socialen tog vårar barn, och vart de inte omhändertagna vart de satta i brand av föräldrarna. Förvånad

De var så trötta att de orkade inte laga mat och de brukar få för sig att ringa efter pizza på egen hand och bränna mycket pengar.

Mina "gubbar" kissade på sig och kunde inte behålla ett jobb speciellt många dagar. De vart osams och skilde sig och allt var väl bara som en dålig långkörar-såpa.

Så som sagt, jag har lagt ner det Skrattande

Shjimm
0

är totalt och komplett upptagen med wow, så sims får allt köa för min tid Cool

Mirzadancing
0

HAHAHA ;)

[PixelMollan]
0

#9 Spelar wow också lite då och då xD

Lovizaa
0

Vad är det för nya funktioner i The Sims 3 då?

Fnyan
0

Längtar efter sims 3! :d   har just nu alla sims 2 förutom livet i lägenhet men den ska jag få i julklapp troligast! :D   Jag ska köpa sims 3 nångång när den har gått ner i priset å inte är SVIIIIN dyr :s ;D

MickiRosa
0

ooh sims 3!! spännande!!

medarbetare på Hamster.ifokus

www.Ulltussenshamstrar.com

aliciia
0

känner inte igen mej på #8 Oskyldig

beccan92
0

jag längtar också tills the sims 3 kommer, ska köpa det så fort jag har råd :D det är det ända datorspelet jag kör, typ.

#8 det är därför man använder fuskkoder Flört

isafisa
0

Ja fusk klarar jag mig inte utan :)    Men va kul, ska prova 3:an iaf, verkar kul :)

Shjimm
0

#11 oo, server? horde eller alliancesvin? haha :D

MangoPeperoniOwner
0

haha nörd är man väl men nördandet fastnade på the sims 2 Skrattande

MickiRosa
0

#9 jag skaffade mig en egen gubbe nu efter att ha lånat killens konto tre dar.. han skaffade mig ett trialkonto för han var trött på att behöva vänta på att få spela.. :P men det ska visst få bli ett riktigt konto imorrn visst.

[PixelMollan]
0

vilka servrar spelar ni wow på? *nyfiken*

MickiRosa
0

#21 quel´thalas eller vad den heter. var på sunstrider förut, tror jag har nån gammal gubbe där på killens konto. sj?

[PixelMollan]
0

#22 shattered halls

MickiRosa
0

synd det är olika servrar

[PixelMollan]
0

ja :P

Achatina
0

Mina simmar har fått en specialtillverkad dusch som jag laddat ner från en sida :P De duschar i den och då får de fulla mätare i ALLT verkligen ALLT :P

MickiRosa
0

#26 najs dusch. hade nåt fusk som gjorde att de alltid hade fulla mätare, men det blev tråkigt i längden tyckte jag.

[PixelMollan]
0

Fusk är inte kul xD Jag kör alltid med att bara köpa en liten tomt först och lägga ut de få pengar man har i början på typ väggar o kanske en säng o sånt, och sen får dom jobba satan så att dom kan bygga ut och kanske tom flytta till en större tomt där dom får kämpa att bygga om huset:P mina har det riktigt tufft xD Men de är najs sen när dom har de fint :)

Mirzadancing
0

Min syrra  HATAR!! fusk ! hon vill jobba för pengarna hon !!

Imasy
0

Ett spel som jag gillade har jag naturligtvis glömt namnet på, men jag tror det hette något med "settlers".

Iaf så liknade det sims, för man var först en gubbe på stenåldern, och han fick jaga mat, samla ved osv, så blev de fler gubbar, byggde större borgar, militärflotta osv, så man byggde hela tiden upp ett samhälle.

Sedan så avancerade man hela tiden framåt i tiden till brons-åldern, järb-åldern, romar-tiden osv. Fast det tråkiga var att fiendestammar kom och krigade och förstörde allt man byggt upp emellanåt.

Tillslut tröttnade jag på att mitt fredliga folk aldrig fick va ifred, så jag fuskade till mig en knight rider bil som sköt kanoner så fick mina gubbar va ifred ;)

Fast jag måste hålla med om att fusk förstör en del av spelets charm. Men å andra sidan så har jag sldrig varit nån störe spelare, har alltid tröttnat efter ett tag, det har mer varit ett tillfälligt tidsfördriv.

[LoveNasse]
0

Jag körde jätte mkt sims förut. Jag har aldrig använt mig av fusk för det blir ju inge kul. Själva speliden är ju att kunna ta hand om simmen och inte fuska sig till att den mår bra.

Jag har en en familj som bor i ett enormt hus med tre pooler, det är fyra gubba rvå av dom har fullt på matlagning, städning, logik, osv.. och barnen ha rockså höga poäng. Föräldrarna har en lön på ca 1000 simdaler/dan och har sju semesterdagar att ta ut.

Familjen ha rtillgångar på 26 000 simdaler. Detta utan fusk.

Men från början bodde dom i ett pyttelitet hus med en toa en duch ett bord en spis två sängar och en tv. Utan tak, tapeter eller något sånt.

Starfall
0

Funderar på att kanske köpa det, men vet inte om jag kommer spela det så mycket sen.. Iaf inte på mmin dator, i så fall lånar jag pappas. Min klarar nämligen knappt av 2:an. ;)

[LucyInTheSky]
0

Jag vill sååå ha sims 3! =)

Lovizaa
0

#30 Det spelet liknar ett spel som min bror har haft. Kommer int heller ihåg vad det heter… Man kunde väl välja vilka som skulle vara fiender eller? (:

Imasy
0

Det var faktiskt ganska kul, och skulle inte ha nåt emot av att ha det som ett tidsfördriv ;)

Man kunde inte välja vilka som skulle vara fiender eller inte, utan kom mina gubbar för nära inpå grann-stammen eller vad man ska kalla dem för, så blev det krig, de försökte spöa mina små gubbar, bränna min by osv. Och jag kunde ju naturligtvis göra detsamma mot deras by, om jag behövde ha maken själv tex.

Men jag stör mig så på att jag inte kommer ihåg vad det heter >_<

Imasy
0

Age of Empires heter spelet jag tänkte på ;)

Lovizaa
0

Ja just ja så hette det ;)

Anfa
0

Ska bli kul, men vet inte om ja kommer att spela det så mycket… har vissa perioder, men nu föredrar jag att chatta :)

Mirzadancing
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här kommer lite bilder om The Sims 3!

Anfa
0

#8 Jag trodde att du var seriös Förvånad

Malonne
0

#8 testat maxmotives? :)

Nej, jag ser inte fram emot 3:an. Ska inte köpa det.

Jag har redan 11 expansionpaket till 2:an, tänker inte börja om igen!

/Malin

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

Zvintos
0

Ska definitivt köpa 3:an. ^^

Mirzadancing
0

Håller med The sims 3 ska man verkligen köpa !! :)

bblomquist
0

det ska väl bli kul :) sims 2 tycker ja e kul , undrar hur et blir .. dom ser snyggare ut iallafall :D!

Alexandra-S
0

Jag läääääääääääääääääääääääääängtar massa!! FlörtGlad
Jag har väntat i två år på att det ska komma ut,
jag fick nämligen reda på det då! :))))

Besök gärna vår blogg: www.gizmo.webdon.nu

empan-hampus
0

Jag har aldrig gillat The sims.. Förstår inte vad som är så kul med det.. x)

Mirzadancing
0

The sims 3 komer ut i Februari 2009 !

Men är inte helt säker villken dag men vad jag har hört kommer den ut 19 Februari ;)

För mer Information på !

The sims 3 officela hemsida ;

http://thesims3.ea.com/view/pages/home.jsp?languageCode=sv

flikkan
0

Japp, Jag har längtat super länge.

Det verkar vara skit roligt =)

Mirzadancing
0

Om man är riktigt sugen så kan man reda beställa The Sims 3 på

www.cdon.com

Eller om ni har andra förslag !

[PixelMollan]
0

man kan bara boka det. inte köpa

Mirzadancing
0

MKT STORA NYHETER VIKTIGT!!!!

EA meddelar nytt releasedatum för 3

februari 03, 2009 21:15 PM

Electronic Arts meddelade idag att det efterlängtade The Sims™ 3 kommer att släpas till PC, Mac, iPhone, iPod Touch och mobila konsoler under sommaren 2009. PC-versionen kommer att finnas i svenska butiker den 4 juni.  

“The Sims 3 är ett otroligt spel som låter dig leka med själva livet, skapa konst och visa upp dina alster”, berättar Ben Bell, Exekutiv producent för The Sims 3. “I spelet blir man inspirerad av ett nästan obegränsat antal kreativa möjligheter som till exempel de nya personlighets- och livsmålsfunktionerna som gör att man kan skapa simmar med äkta personligheter och livsöden. Man kan även ta med sin Sim till staden och låta den träffa andra simmar. Händelserna kan dessutom fångas på film för att sedan visas upp online.*  

“Juni-premiären i kombination med det banbrytande spelet som teamet håller på att skapa ger oss en perfekt startsträcka för att generera medvetande kring The Sims 3”, säger Russell Arons, Vice President of Marketing på EA. “The Sims 3 kommer att bli sommarens hit bland de helt nya titlarna, och vi bygger vidare på den bäst säljande spelserien genom tiderna för att skapa uppmärksamhet hos både existerande fans och nya spelare.”

Gå till www.TheSims3.com för mer information om spelet. The Sims 3 är producerat av The Sims Studio och är för närvarande under utveckling även till Mac, iPhone, iPod Touch mobila konsoler. Besök thesims3.ea.com för nya filmer, bilder från spelet och nytt innehåll från Creators-träffen!

* INTERNETUPPKOPPLING KRÄVS.  Se på spelförpackningen för mer information.

[LucyInTheSky]
0

Men det kommer ju ut den 19 februari.. Inte den 4 juni väl?

bblomquist
0

haha vad kul, :)

[LucyInTheSky]
0

Jaha, läste på sims.se det blir och vänta några månader till då

[BARABAZ]
0

#52 De har ändrat release-datum. Här finns nedräknaren på den officiella sidan: http://thesims3.ea.com/view/pages/coolstuff.jsp

Förresten, för er som gillar utmaningar så finns det olika sätt att spela där man räknar poäng och har speciella mål. http://www.legacychallenge.com/

Länken ovan är till den mest välkända, men det finns många fler.

MangoPeperoniOwner
0

Jag har ju paxat ett redan nu för ett par veckor sen Glad  Hihi kunde inte hålla mig.. Skäms

Mirzadancing
0

Vad paxat vad menar du?

[LucyInTheSky]
0

Man kan förboka =)

Mirzadancing
0

jaha menar du så ;)

Alexandra-S
0

Jag kollade på internet idag,
Och ingen affär säljer spelet förens i juni/juli typ -.-

:'(((

Mizoan
0

jag vet! SORGLIGT!

MariaG
0

Har tvåan och en del expansionspaket, så jag kommer vänta med att köpa trean. Är nöjd  med tvåan.

/ Maria. med-arbetare på Sommar

Lovizaa
0

Jag förstår inte riktigt vad det är för skillnad mellan dom 2 spelen..

Mirzadancing
0

Asso man  kan tex göra en person som du känner man kan ha slinger man kan gå runt i hela stan ha en egen cykel ,bil ,massa saker besök

www.thesims3.se

Lovizaa
0

göra en person jag känner? hur menar du då? :O

Mirzadancing
0

Men sök på thesims 3 på googel elr på youtube  eller kolla på några filmer!

Mirzadancing
0

Heii alla nu kmr jag skriva mkt om the isms 3 på min ifokus-blogg

Det kommer stå b.l.d

Inredning

Livet i the sims 3

och mkt mer det är bara beöka den ,)

Om ni har några frågor så kan ni pm mig   ,)

[GeeGee]
0

Jag har för dålig data för att spela The sims 3 tror jag. The sims 2 hackar ju på min data så då kommer nog 3:an göra det ännu mer

Greta-Monnie
0

absolut skall få det av pappa

flikkan
0

Riktigt tråkigt att det blev för senat!

Mirzadancing
0

Eller hur , är jätte besviken men det är bara att vänta  :(

Unwritten

Asso kan någon föklara åt mig vad som innehåller The sims 3 Exchange?

Unwritten

aida97
0

ja faktist , vill inte köra 2:an håller på att tröttna på den

Mirzadancing
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kollade nyss runt , lite på The Sims 3 sidan : )

Kom in väldigt mkt .)

http://thesims3.ea.com/view/pages/home.jsp

Greta-Monnie
0

jag tycker om sims jag vill spela the sims 3

Mirzadancing
0

Så nu har THE SIMS 3  kommit ut ;D Äntligen säger jag bara !

Om ni trycker på länken då kmr ni till en lista vad The sims 3 kostar !

Priser !

Mizoan
0

jag ahr spelat det:D det är super kul! har det hemma och tänkte gå och spela nu:D

köp det om du är en sims nörd!

Jossangizmo
0

game.se säljer the sims 3 nu!!! gå bara in på PC spel så säljer dem den för BARA 499:- (500:-)

Mirzadancing
0

jag vet :P men nu infomerar jag andra detta ;)

men tack ändå ;D

[LucyInTheSky]
0

Jag har sett det billigare än 499kr, lönar sig att kolla runt lite..

Mirzadancing
0

jag har sett 369 kr ;)

Adina
0

Funderar på att åka och köpa idag :) Som den nörd jag faktiskt är ;)

Greta-Monnie
0

jag har the sims 3 hos pappa det verkar va kult

Adina
0

Bara för att jag stressade & skulle köpa så var det slut >.< Min vanliga tur ;D

[LucyInTheSky]
0

Jag har inga pengar.. =/

Tandläkarräkning på 4800kr är prioritet nummer ett.. Uscha

Eloz
0

Haha har ändrat mig sen jag skrev #1. Det är ett ganska stort dugg roligare än tvåan. Har nämligen köpt det :)

[LoveNasse]
0

#85 Kan du inte berätta lite, funderar på att köpa det :P

southdakota
0

#85 Ja, jag är också nyfiken. Vad finns det för nya funktioner och så? Vad är det bästa?

[LoveNasse]
0

JAA SÄÄÄG!!! :D

Eloz
0

Man kan ändra "stil" på kläder, skor, möbler m.m genom att trycka på en färgpalett. Då kan man ändra färg , mönster och så.

Det finns även olika karaktärsdrag, t ex klumpig, ambitiös, soffpotatis, man får välja typ fem sådana och när man valt dom får man välja en livsönskan som den simmen ska sträva efter hela livet. Sedan finns också favoriter, där får man välja simmens favoriter , favvofärg, favvomat och favvomusik.

Man kan gå runt i kvarteret, cykla i kvarteret och åka bil i kvarteret.

[LoveNasse]
0

#89 okej det låter kul..Även om jag redan visste om det..men vet du något ställe där det är billgt att köpa?

Alexandra-S
0

[LoveNasse]
0

#91 Tack! :D Har du spelet?

Alexandra-S
0

Nej, men jag vill ha det! :D

[LoveNasse]
0

#93 Samma här! :P

Alexandra-S
0

JAG KANSKE SKA KÖPA DET IDAG! :)))))))

Oj caps (H)

[LoveNasse]
0

#95 Min pappa köper det ÅT mig idag :D <3

Säg om du köpte det sen :P

Alexandra-S
0

#96 Jag håller på att installera mitt nu!?!?!?!?!??!?! :):):):) JAG ÄR LITE OVERHAPPY ju! :D<3

ps. Min mobil har laggat, så om du har sms:at, kan jag inte svara xd

Mirzadancing
0

Ska spela det sen hoss min kusi n:D:D:D:D:D:DD:D:D::D:D och sen ska han hjälpa mig installera :D   det på min dator :D

[LoveNasse]
0

#97 Fett NICE <3 Men bajs på din mobil :0

#98 Vad skojj!!!

Mirzadancing
0

:D , hhahaha ,det suuger på mobilen :S .(

hidianan
0

låter roligt, the sims 3 :D skulle gärna köpa det om jag bara hade råd :(

AnimalLover
0

dom säger ju att grafiken är så fruktansvärt dålig .. dom säger att den e precis likadan som på sims 1

Alexandra-S
0

Det stämmer, grafiken är ruskigt dålig :/

Men det är kul ändå, men det är ju inte så jättemkt nytt, och möblerna är gräsliga! ;o

[LucyInTheSky]
0

Låter inge kul om grafiken är dålig.. =(

Sabrina88
0

Ni som undrar om spelet skulle funka på er dator kan gå in på denna länken & testa, Bara välja sims3 i listan :)

http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest

Eloz
0

Jag tycker grafiken är bra xD

[PixelMollan]
0

Grafiken kan vara lite sämre för att allas datorer ska kunna klara av att spela det. Det ska inte krävas en riktigt dyr speldator.

Sen kan man ju också ställa in det på högsta grafik om man har dator till det.

southdakota
0

Det här säger min kompis om spelet.

+ Något hon kallade för humörbonusar, vet inte riktigt vad det innebär men jag tror att t.ex. en soffpotatis får bonus av att ligga och titta på TV medan en kreativ sim får bonus av att måla en tavla eller spela ett instrument o.s.v.

+ Det finns bilar, cyklar och barnvagnar.

+ Du kan vara med simmarna på arbetsplatsen. Men ett - för att du bara får se byggnaden och höra ljudeffekter, inte se vad de sysslar med.

+ Mer fritt och verklighetstroget.

+ Det finns fler valmöjligheter när man skapar simmarna, du får välja mellan flera olika personligheter. Du kan skapa vegetarianer.

- Grafiken, hon ställde in det högsta men hon var fortfarande inte nöjd.

- Känns lite påskyndat och inte så välgjort.

Kanske kan berätta lite mer så småningom.

Adina
0

Äntligen, pappa har köpt det till mig nu på Elgiganten för 379:- :)

Blir att spela till helgen :D

Anfa
0

#109 Så dyrt!

southdakota
0

#110 Snarare billigt, jag har som billigaste sett det för 499. Tungan ute Men ibland har det kostat över 500.

[PixelMollan]
0

Idag har jag faktiskt också köpt de, håller på att installera det nu :) Ska bli spännande att se hur "dålig" grafiken faktiskt är :) O hur mkt den går att förbättra.

Jag fick betala 199:50 kr ^^ delade dock med syrran så sammanlagt la vi ut 399 kr :)

Lollia97
0

JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eloz
0

#112 Visst är det lättinstallerat? :) Mycket bättre än 2:an då man behövde fyra installations-skivor Obestämd

southdakota
0

#114 Det sa min kompis också, att det gick snabbt och lätt att installera. Mycket snabbare än tvåan sa hon. Flört

Alexandra-S
0

Det finns sims 2 med en skiva också, själv tyckte jag att sims 2 gick snabbare xd

Mirzadancing
0

Spelade det idag :)  shit bra grafik  :D ! ;) superkul :D <3

[LoveNasse]
0

#117 Jag har börjat spela ´först nu och tycker det är jätte kul! Synd bara att det går lite segt…

Mirzadancing
0

vad kul :) men jag tkr inte grafiken är så farlig . på Windows Vista Tungan ute

Lovizaa
0

Jättedålig grafik, dom har inte ens tår?

aliciia
0

I videon säger "han där" att det är inte så grafik för alla ska kunna spela ^-^ ska köpa det i veckan

bblomquist
0

jag har det, tycker det e kul.. men lite konstigt ser de ut :S

southdakota
0

Nu har jag också skaffat det och tycker det är roligt och realistiskt. Glad

Anfa
0

#111 Oj då !!

91Marran
0

Kan man ha djur ännu?

Mvh
Mig

Lovizaa
0

#125 Nepp.

[LucyInTheSky]
0

Nytt spel på g.. kollade in lite videos på sims.se =)

Lovizaa
0

#127 Jasså? Vad kommer det vara för spel då? :)

southdakota
0

#128 Semestrande, lite som Jorden Runt tror jag Glad

[Isa96]
0

Nästa spel är the sims 3 destination världen (world adventures)

Taget från the sims3s hemsida:

"Ta med dina simmar på deras livs äventyr i The Sims 3 Destination Världen. Guida dem till framgångar och rikedom…eller potentiell undergång. Ta dina simmar till exotiska platser och leta efter gömda skatter. Om de är framgångsrika kommer du att upptäcka nya färdigheter, personligheter och belöningar. Utforska urgamla gravar i Egypten, bemästra kampsporter i Fjärran östern och upptäck den rika kulturen och berömda landmärken i Frankrike. Äventyret finns vid horisonten…vad kommer dina simmar att upptäcka?"

Låter jättekul, finns massa filmer och bilder på hemsidan :)

Mirzadancing
0

Låter kul :) !

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.