Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 2324 ggr
Roxie
0

Reklam

Vad tycker ni om denna reklam som går på tv nu? :P

http://www.hifiklubben.se/nyheter/hi-fi_klubben/2564.htm

// Sofia

Gnolis
0

haha jag tyckte den var kul iaf :) men tyckte inte den var någon bra reklam om man säger så…hade inte fattat vad den gjorde reklam för om det inte stod..

Loviss
0

idiotisk, rolig, hemsk, nästan läskig. O.o x''D

Roxie
0

Jag tyckte den var ganska rolig, men det kan ju även ge vissa en dålig förebild på hamstern som djur :P Men jag skrattade som bara den när jag såg den :P

// Sofia

UlrikaD
0

Man undrar hur de tänker när de funderar ut reklamfilmer egentligen. Skrattade högt gjorde jag ju, men vad fasen hade det med stereo-apparater att göra egentligen.

Roxie
0

Ja jag fattar inte heller :P Undrar just hur man kommer på en sån idé.

// Sofia

[iurochskur]
0

Rolig reklam! Kul och få se en hamster i reklam om än lite tokig sådan…hihi…

Tazzar
0

Tror de menar att ljudet i stereon är så bra, att allting upplevs starkare = att hamstern blev sur när han tog i kexet och då upplevde han att hamstern högg av hela benet. Men sedan så "vaknade" han och insåg att hamstern inte var sur längre. *s*

Royalz
0

åh, hamstern ser precis ut som min Swea :*

Roxie
0

#7 Ja, lite roligt är det allt :P Hamstern är sjukt söt! Sålänge den inte är arg :P

// Sofia

Zheverez
0

i början trodde jag det var reklam för marie kex.

skrattade åt den tokiga reklamen som jag först inte hittade den röda tråden i. var tvungen att kolla igen.

vita tänder hann jag se att hamstern hade.

tänk om små barn får mardrömmar om sina hamstrar nu och blir rädda för dom.

Roxie
0

#10 Det är många föräldrar som är arga :P Läste på nåt forum att folk mailat och ringt HiFi klubben och klagat på att den sänds även på dagtid, då barnen kollar på tv. Och det är ju visserligen sant.

// Sofia

ememem
0

Både jag och min pojkvän skrattade som dårar när vi såg den, sen kan man ju fundera hur bra den är reklammässigt.

Roxie
0

#12 Jo, men iofs. Inget man glömmer i första taget :P

// Sofia

91Marran
0

hade jag varit förälder och inte haft hamster förut hade jag aldrig låtit mitt barn få en hamster efter den reklamen. :-(

men rolig var den :-D

Mvh
Mig

Anfa
0

Nä men de ser ju ut som Meja <3

Sara87
0

Ööh, märklig värre. Borde inte visas när barn kan se den. Lite otäckt med avtuggade ben å en galen hamster…

Roxie
0

#16 Precis

// Sofia

Tazzar
0

Kom på en sak! Lyssna till låttexten: "Ååååå here she comes! Watch out boy shell chew you up! Ååååå here she comes! She´s a man-eater!" Skrattande

Roxie
0

#18 Redan? ;)

// Sofia

HappyCatMeows
0

Det är nog den mest brutala och råa reklamfilm jag någonsin sett. Ingenting för känsliga barn eller vuxna.

Jag tyckte den var askul! ;)

[Sniff]
0

Söt hamsterXD Jag tycker reklamen är läskig(A)

malin99
0

hamstern är  söt men reklamen En Av Världens Dummaste Reklam