Vill ha en till hamster
Jag vill ha en till hamster. en dvärghamster. har allt jag behöver. kanske behöver en flaska.
en helt komplett dunabur perfekt för dvärghamster har jag + massa leksaker.
gör nämligen ett projekt om hamstrar i skolan och har en guld att studera men vill ha en dvärg också.
åker jag iväg någonstans så kan man lämmna in dem i djuraffären.
har ni tipps på argument?
vill köpa på ljungby djurliv hellst, men vet ni något annat bra ställe i närheten av kalmar/nybro?
vad för sort är det på ljungby djurliv?
var finns billiga leksaker i kalmar/nybro till hamstrar?
Mvh
Mig

är föräldrarna el där du bor med på entill hamster?
vill du ha dvärg rekomenderar jag min favoritras rysk vintervit. tycker deras temperament är härligast.
finns i fyra färger agoutie,sapphire pearl och mandarin.
pearl kan ha tre färger på ålen agoutie (agoutie pearl),sapphire (sapphire pearl) och mandarin (mandarin pearl).
kalmar/nybro vet jag inget om så därför svarar jag inte på de frågorna.
hoppas du hittar vad du söker.
#1 Kan nog övertala mamma, om jag har tur, men pappa är alltid problemet. måste övertala mamma på rätt sätt bara.
funderade på den "rasen", får jag välja så blir det den, men med djuraffärer är det svårt att veta vad de har. de brukar de knappt veta själva.
brukar du ha flera tillsammans?
funderar på att ha två, men måste övertala om en först.
står ju i lagen att man ska ha dem minst i par, men går det absolut inte så måste man inte.
Mvh
Mig

"står ju i lagen att man ska ha dem minst i par, men går det absolut inte så måste man inte."
Att det står så i lagen betyder att om man har två och de slåss så bör man dela på dem. Inte att om man absolut inte kan köpa två så ska man köpa en.
#3 funderade som så att jag bara övertalar om en först och sedan lånar en av en kompis eller något till en början tills jag får en till.
Mvh
Mig