Julia x Thar
Ja idag framställde jag att Julia var gravid, oplanerat då hon inte skulle ha pga att hennes ungar lämnade henne för ca 5 veckor sedan. Sän skulle hon pansioneras efter föra kullen men men deta var en tjuvparning. Julia hade rymt till thar och ja fråga mig inte hur hon lyckades.
Ser tydligt hennes bebis bulor och även hennes vikt har rasat upp i gram.
Första bilden som är nytagen för idag Angel Gårs Julia Xander Bear.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Thador.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Släpte ihop dom idag i lekhagen och det tyckte dom var skoj att träffa andra hamstrar, lite andra lukter och sånt. Visst ju att Julia var gravid så var ju ingen panik för att det skulle ske någon parning.
//Frida
Julia tyckte det var väldigt intressant att lukta på Thar :).
//Frida
Nej, gud så söta de är! :')
#4 hehe tack :)
//Frida
Någon vecka gammal bild på Thar :) Thars pappa Lumi i bakrunden.
//Frida
Ooooooooo vikka sötnosar!!!
Vill bara säga att det är bara att pm:a mig om du/ni är intresserad av en eller två ungar.
//Frida

Blir det bara agouti-bebisar eller kan det bli annat i kullen?
Tycker de är supersöta!
#9 Det kan bli Husky färg om du vet hur den ser ut då båda har det hos sina föräldrar. Men då det är roborovski så finns det inga andra färger.
Tack så mkt :).
//Frida

Det var just om det kunde bli husky och inte bara agouti jag undrade.
När är det beräknat att hon ska få?
#11 okej ;). Jag hoppas få husky ändå om inte kullen är planerad så är det väldigt roligt att få annan färg en agouti.
Om 1½-2 veckor beräknas hon få.
//Frida