Bästa djurkliniken...
Hej! Jag undrar bara vilken veterinär/djurklinik ni tycker är bäst på gnagare och andra mindre smådjur?
Jag tycker blå stjärnan (i Göteborg) har ett bra utbud av bra vetrinärer. Dom har även all utrustning som behövs. Men ett minus är att det är så nedrans dyrt. Vi åker dock bara in ditt när det blir akut (då dom tar in djur dynget runt) då priset spelar en stor roll, men vi har en jätte duktig vetrinär i Bollebygd som är närmare och betydligt biligare.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
"Min" veterinärklinik tycker jag är bra.
Är visserligen en privatklinik.
Veterinärservice AB heter dem och håller till lite runtom i södra Dalarna.
#2 Vet vilken du menar, jag har bott i Ludvika och de är riktigt bra! Bor nu i Göteborg och har endast besökt Blå stjärnan, 2 ggr hittills. Håller med #1 om att det är svindyrt. Några andra tips på vart man kan vända sig om det skulle hända något?
// Sofia

Majornas djurklinik i Göteborg är bra. Mycket billigare än Blå Stjärnan men de har ju inte heller de resurserna. Men är det mindre problem man har så är de jättebra.
#4 Ska tänka på det nästa gång. För en oförsäkrad hamster fick jag betala 900kr för. Då hade jag bokat tid plus att jag fick antibiotika till henne. Ganska mycket pengar.
// Sofia
Ja, det tyckte jag var riktigt dyrt. Jag menar…hur mycket antibiotika kan det gå åt till en liten hamster ;)
Jag har hört att Arboga Djurklinik ska vara duktiga på gnagare och kaniner mm. Någon som vet något om detta?

jag tycker inte att det ska ta mer än 100 kr för ett besök