Avföring i huset?
Hej. Min hamster har ett rymligt hus av trä. Jag blev så glad när jag märkte att hon använder toahuset till att kissa i. Hon sprider ut avföring i resten av buren så som hon ska. Men, sen när jag bytte hela buren för första gången märkte jag att det låg en massa bajs bland matförådet i huset och att hon hade kissat i hörnan på huset. Det är ju inte särskilt hälsosamt och jag slängde maten. Är det normalt att bajsa i huset bland matförådet? Och sen kiss på det? Är orolig för hennes hälsa om det fortsätter.
sicken liten gris du har;P
bajs är vanligt de har alla mina gjort, dock har jag inte varit med om att de har pissat där med.
// Pabblo
Jag kan inte ha hus till min ena guldhamster, hon kissar i det. Fast när hon inte har hus, så går hon på "låda" som vanligt. Skumt det där :P
// Sofia
Min båda äter, kissar, bajsar och sover i sitt hus fastän jag har en toalett till henne :S Men men, det är väl hennes val och det finns inte mycket mer jag kan göra än att städa ut det när de blir för grisigt.
Okej, det är alltså inte bara min lilla gumma som är som en liten gris. 
Nej :D Haha, min är det också så! ;)

nästan så man tror det är miniatyrmarsvin vi har och göra med. ^^
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Hehe, ja 
Nu har hon gjort något ännu knäppare. Hon har flyttat hela sitt bo till toalådan! Bäddmaterial och matföråd. Herregud vilken gris jag har.

Knas! 

Testa att stoppa in ett hus till! :)
du har samma problem som mig ;)
Hehe näe din hamster är inte ensam om att bygga bo i toan x) men äta bajs måste väl vara näringsrikt och bra för immunförsvaret? x) hehe tror att om det varit farligt för hälsan så hade hon inte gjort så :)
Min Totte hade stor hus och då började han kissa i ena hörnet i huset. Vi gjorde du huset mindre och då slutade han. =)
Haha, min ena flcka började också boa i toalådan fast hon har minst 2 andra hus! Snacka om lat!!! 
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
#14 Haha låter som min Totte. Som numera äter, kissar och sover i sin toalätt =) Varenda dag tar jag ut allt papper och han blir skitsur och springer snabbt och hämtar in det igen ^^
Hade också ett stort hus men har bytt ut det till ett mindre. Hon verkar nöjd med det och har än så länge inte bytt till toan. =) Får se om det håller.