Alizias bebbar
Idag föddes 5 bebbar här, efter en liten testparning för att se om pappan är gul och bandad. Hoppas det finns någon hona där i det lilla gänget som man skulle kunna se tydligt på om det är en skp eller inte. Ska bli spännande! 
Mor: Tazzar's Alizia, silvergrå lh
Far: Tazzar's Capten Caffe, bö vit (ev gul & bandad) lh satin

Grattis!! Achala säger grattis och Affe pustar ut och tackar för att det inte är han som måste betala underhåll till barnen.

Vilka snyggingar till päron ;) Kommer bli underbart söta bebisar detdär.
3 dagar gamla och det är bara att konstatera att Caffe är bandad. :) Vilket jag trodde redan från början då öronen är lite smått fläckiga.
Då är det bara det gula kvar, faktiskt så tycker jag att några av ungarna är lite misstänksamt prickiga runt ansiktet…
En silvergrå är det i alla fall, gissar på att det finns silverchoklad också.
Bifogar några bilder från idag, imorgon ser man väl tydligare om det är skp-prickar eller inte. :)
ååh Capten Caffe
hihi snyggingar! o grattis :D
#10 Tack! 
Grattis, vad fina bilder du har fått på dom! :)

På #9 tycker jag det är tydligt skpar! :D
Vilka sötisar;) Grattis:)

Grattis! Riktigt söta ungar! :D

grattis.
ska bli kul å se vad de rosa blir för färger.
Gullpluttar :*
Sötisar. Ser fram emot bilder om 2-3 veckor när färgerna syns mycket mer :)

Ser fram emot bilder på b.ö silvergrå skp tjejen när hon växer till sig. Det tycker jag verkar spännande.

Vad fina små fläckisar! 
Söta fläckisar :)
Jättesöta bebisar

Jättefina färger! :D
Gud så fina :D
// Sofia
Grattis till jättehäftiga å ovanliga bebisar!!!

Vad är den ljusaste för färg? Roan?
#64 & 65 Tack!
#66 Brunörad silvergrå skp.
Nämen gud så söta <3, har ett gäng som är på en vecka nu, tror dom är 12 st, där finns det en massa skp, minst hälften är skp, ska ta upp och titta lite på dom för första gången imorgon :)

Helt ljuvligt gäng!
neeeej,, vilka underbara små bäbbar!! sååå fina.. längtar efter att se fler bilder sen! 
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
såg på din hemsida nu.. att få se nu.. Caffes pappa Indy- är bror till min skp Izabell ("Meteorid-Hallon") tyckt e väl jag kände igen namnen Adonis och Shila *ler* Aja, det var bara en parentes-- blev lite avis på din hemsida. Den e super fin! Å måånga fina hamstrar har du *uff uff*
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

vad stora å fina de är.
sötpluttar
Gillar verkligen dom b.ö sg….
](