Mina vintervita
Jag har tänkt att para Ada och Malachi. Och par två i min favoritfärg, Sapphire pearl är Enok och Thabita när hon vuxit till sig.
Jag är helt förälskad i vintervita och har varit sen jag fick min allra första kull. Kommer alltid minnas Motalavikens Madicken och hennes underbara kull.
Kram!
Vilka söta <3
Tackar!
Vad söta dvärgar du har! 
Tack Popcorni!
Vi har också en sort vintervita hemma, så söta! Men snart blir det hamster uppfödning av guldisar också, ska bli kul att ha guldhamsterungar. :)
Finns bara en sorts vintervita, i olika färger förstås. Här finns bara vintervita som ingår i min avel, inga hybrider. Mitt mål är att få fram alla dom färger som finns hos vv och inte bara agouti som det funnits massor av.
Jag ska försöka få flera sapphire pearl eftersom dom är mina absoluta favoriter. Även färgen mandarin kommer finnas här hemma.
Det är de olika färgerna jag menar när jag skriver en sorts. :)
Vi har Sapphire färgade och Augoti hemma, men ska börja med guldhamstrar också så det blir inte lika mycket dvärghamstrar som innan nu.
Hihi…oki. Och jag har gjort tvärtom…har inga guldar hemma längre. Nu är det bara vintervita som gäller.
Sapphire står på min önskelista i framtiden.
Ja, dom är så fina! men dvärghamstrarna finns fortfarande kvar, vi kommer spara en hona/hane från kullen som kommer nu ca. 6 september och sedan köpa in en hona/hane 8motsatta kön vi sparar) så kommer vi ta kull på dom i frmtiden :)
Du får väl kika in min hemsa sen om du vill ha nåt avelsmaterial sen…
Jättefina :)
Tack Sara!
vad fina hamstrar! var bor du? har lite dvärghamsteravel på jobb och försöker nu få fram fler fina mandariner, sparade en hona från senaste kullen mandarin+saphir. men behöver en ny pearlhane att para mandarinhonan med :)
Jag bor i Västerås….har en sapphire pearlhane jag kan tänka mig låna för parning, men då får honan komma hit. Jag kan tänka mig en unge efter dom.
Du bor lite långt bort såg jag…

dom är jättesöta :)
ah ja det är ju en bit =/ men hon är ju fortfarande en bebis och om det fortfarande är aktuellt (om vi inte hittat någon trevlig hane åt henne när tiden är inne för parning) kan vi ju se om vi kan hitta transport när din vita kull är redo :)
Japp, det går nog att ordna på nåt sätt.
Vad söta :)
Tack Royalz!
Var bor du :)
Se #26
Då är möjlighetan att vi är intresserade, men vi hör av oss den tid i sånna fall. tack :)
#40 Gör så ni.
Vilka sötnosar!
Tack nonisaga!
Va fina :)

naaw vilka sötnosar du har hemma!
Tack Vännen, dina är ju minst lika fina…hihi…
Hoppas på att få ses snart så tar jag med kameran till dig och fotar dina djur.
Kram!
Mera vintervit bild bombning.
Geisha´s Ada
Guldgruvans Chilali (ser ni fläcken?)
Thabita
Malachi
jättesöta!!
Tackar amandapi!
Nä men va söta
Jag vill bara borra in näsan i "augotisarnas" päls, de ser så mysiga ut <3

Vilka sötingar, har också haft vintervita och min syster har fortfarande:)