Några hamstrar
Kommer vissa lite bilder på några av mina hamstrar delvis Lumi, Julia, Hathor och Sam. Dv, Dv, Dv och Guld :P. Kommentera gjärna bilderna.
Första är på Lumi, kan vara sudig då det är ett glas imellan.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Julia och hennes dotter Hathor
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Sam
//Frida
-
//Frida
åh, gulligrisar :*
Söta :) Gillade bäst den längst upp :)
Jättesöta :) Jag gillade också Lumi bäst 
Hehe, jo han är fin :), dock får han inte bli pappa mera :/ kände över han idag och märkte att han fått svansknyck.
//Frida
Tråkigt det där med svansknyck.
Men det kanske inte är så bra att avla vidare på hans avkommer heller då det är ärftligt.
#8 Okej, för han hade det inte igår och han bor i akvarium så lite konstigt är det att han fått det. Men blir nog inga avkommor för lill tjejen som han är pappa för. Men hade tänk avla på Lumi ett tag till men då blev det inget när jag kände svansknycket på han, lite otur.
//Frida
Tycker du jag ska informera om deta till dom som köpte hans bebisar?
//Frida