Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 889 ggr
Mirzadancing
0

Dixie smet ut .

Hhaha , . Vi hade henne i sån där motion boll . På ett  sätt fick hon upp locket på bollen och smet ut . Så tur så hittade ju pappa henne  i BALLKONGEN :o! Har det hänt någon annan det med ?

Roxie
0

Nej, men det känns inte som att gängorna i locket är så säkra. Tror att de ganska snabbt blir utslitna. Iaf den modellen jag har.

// Sofia

Royalz
0

Det har hänt så för mig flera gånger att locket att åkt upp.. Därför ska man ha hamstern under uppsikt när den springer i bollen.

Mirzadancing
0

mm :)

Happy09
0

Man kan sätta lite tape över skarvarna så blir det säkrare. Svart el-tejp är klistrig och hållbar. Dock rekomenderas det nog ändå att hålla den lilla under en hyfsad uppsikt, särskilt om balkongdören är öppen och hon kan smita ut där med bollen. Flört

Och se till att inte tejpa över alltför många lufthål!

Mirzadancing
0

ok , tack för tippser :D

[Popcorni]
0

Det har hänt mig många gånger, men som tur så har hamstern inte kommit så långt. :)

southdakota
0

Aldrig hänt mig Tungan ute

Adina
0

Hämt mig en gång, locket satt nog inte tillräckligt hårt, var bara i rummet bredvid och skulle hämta en sak, men så sa det duns och så hittade jag en liten krabat påväg därifrån ;)

bblomquist
0

haha, det är hänt mig några gånger med :)

Mirzadancing
0

hhaha : ) , inte alls kul , jag blev jätte rädd : O

Sara87
0

Mina har kommit ur bollen lätt därför har jag alltid tejpat ihop locket så att säga :)