R.I.P Muffin<3
Min Älskade Fina Gullunge gick bort i början av år 2009… Hadde kommit till pappa dan innan (hade hamstrarna där då) och sprang upp på mitt rum… Jag vart livrädd när min lättväkta lilla hon hamster Abygail i reagerade när jag komm så jag slet upp burern och då rörde hon på sig… Jag vart glad… Kollade inte Muffin eftersom han aldrig vaknar när man kommer…. Men han kom inte ut på kvällen häller men jag märkte det inte förens klockan var typ 12 så jag orkade inte kolla… vaknade sen vid 3 tiden och kände mig riktigt illa mående… Vid 10 över 5 gick jag ner och väkte pappa… efter jag hadde ätit lite gick jag upp och lyfte på hans hus… Och där låg ahn… Död… Iskall… och han hadde lämnat mig… Jag skrek på pappa och han komm och plockade upp honnom… jag vågade inte hålla i han.. Efter vi hadde begravt honom fick jag en stor ångest våg över mig… jag hadde inte kollat till han… jag hade inte våga hålla i han…
Jag vill säg aförlåt och tack för allt mig fina kille… Tack för att du har varit där för mig… tack för allt…
Vila i Frid Muffin<3<3<3<3
R.I.P Muffin!
Vila i frid Muffin!

Vila i frid!

Vila i frid. Nu vilar du på gröna ängar.