När matte tittar bort...

Ha, ha, ha. Vilke underbara bilder du får på henne!

Ja, hon måste vara en riktig busflicka! Underbart mysig, söt och påhittig!
Jag kan nu meddela att hon hela tiden blir tamare och tamare, ett tag var jag lite orolig men numera hon springer oftast fram när jag kallar på henne, även när hon är längst in under sängen *praktiskt*. Hon låter sig absolut bli klappad när hon springer runt i soffan och klättrar överallt på mig. *Stolt*
Du gjorde ett bra grundjobb Ulrika! 
mina hamstrar absolut älskar element.. å jag som trodde jag var så smart när jag bytte gardiner i köket så dom inte skulle kunna klättra på gardinerna upp till fönsterbrädan.. jo tjena!! då tar dom ju bara elementvägen iställe ;o)
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_

haha……Vad busig :D

Vilken bustjej! 

Hihi vad busig :)
Mvh Hanna
Råkar ut för samma sak varenda gång jag tittar bort och Totte är i köket. Det värsta är när han brukar fastna där…han springer och springer men kommer ingen stans och så är det inte lätt att få tag i honom precis ;)

Haha! Tur att mina element är precis så hon kommer igenom då 
Busig :) hihi. Jättesöt!

guuud så söta bilder :) sitter här och fnissar :D
// Sofia

Älskar dina bilder! Är väl liiiite förtjust i din hampis med då kanske.
Hennes mamma och pappa tittar på bilderna och skakar på huvudet här hemma.

Så trevligt att ni gillar dem! 
Sötis, hihi
Vilket sött busfrö! Min guldhamster tycker också om att klätra uppför elementet, tycker det ser så gulligt ut. ^^

Haha, ja, det är gulligt. Fast om man inte sett när de klättrat in där blir man lite svettig när de plötsigt är borta och inte finns någonstans på golvet. Tur att elementklättringen ger ifrån sig vissa tydliga ljud liksom… 
Vilken buse :)

hahaha vilken rackarunge…