fattar inte hur hon kunde bli vit
nu har jag kört fast igen
säkert är förklaringen så enkel att jag får skämmas över min fråga.
har en nu kritvit svartögd unge i en kull som är 1,5v.
fattar inte hur hon blev vit när övriga är svarta.
mamman är silvergrå kan vara skp.de färger jag vet bakåt är sg(hennes far),sobel,svart,nf,rost skp (hennes mor),black silver pearl,brown silver pearl,choklad,svart,silver pearl.
ungens far är svart.hans färger bakåt är svart,choklad,cinnamon,nf,dove,mink,caramel och sobel.
ungen kan ju mörkna men just nu är hon vit utan hätta el kindteckning.
vad tror ni hon kan vara å hur kan det bli en vit bland alla svartingar?
Om mamman och pappan är silvergrå så bör dom svarta i kullen vara silversvarta. Den vita ungen bör då vara en vit svartögd mörkörad?…eftersom det bara kommer sg varianter mellan två silvergrå.
Har du bild på den vita?

hehe nu föll polletten ner.
se det var ju det jag sa att jag skulle få skämmas.
bild kommer när de är sötare.
nämen vänta nu, hennes far är ju svart. han är inte silversvart så nåt silver från honom får hon ju inte.
hans föräldrar är svart och nf. hans mor kan inte vara silversvart då båda hennes föräldrar är svarta.
Inte ska du skämmas alls! Det är ingen självklarhet när det kommer lite överaskningar. Ser fram emot bild på den vita.

tillägg ungens farmor har bara gett svarta ungar inga silvervarianter alls, i sissta kullen var alla 15ungarna svarta.
"hans föräldrar är svart och nf. hans mor kan inte vara silversvart då båda hennes föräldrar är svarta."
Vad finns bakom två svarta?

Är det inte så att den är offwhite då? Om mamman är silvergrå kan det ju bli silvervarianter, för offwhite är ju en silvervariant. 

just nu liknar hon inte en off, skulle vara en mkt ljus å dålig då.
off kan hon ju vara då båda föräldrarna har sobel bakåt vilket är en cremefärg.
bilder kommer efter op nångång.

Okej :)

Jag har en som är vit, men egentligen är han än väldigt dålig Gul sö ;)