Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 854 ggr
Superstars
0

Zheverez Draco

Den sista hamster hanen som kommer till oss från sverige har jag döpt till Zheverez Draco. Det blir förhoppningsvist en  blackyellow men vilken av herrarna det blir vet jag på Onsdag mårgon när jag har anlänt med båten till Stockholm. När jag kommer hem med mina gose  bollar skall jag ta kort på Draco och de övriga hamstrarna och dela med mig av de bästa bilderna med er.Glad

Zheverez
0

nu är han snart hemma i finland.

var in med 4grabbar i morse så hon kunde välja.

det blev zheverez zvullo en kh black yellow som fick den stora äran att få resa ut i stora vida världen.Glad

även zheverez zjaramiz flyttade men inte lika långt, han förblir stockholmare Glad,en gul kh kille.

båda hade turen att få trevliga ägare.

Superstars
0

Tusen tack för en härligt charmerande hamster hunk. Jag har bestämt mig att han får behålla namnet Zvullo eftersom han har ett namn som passar. Superstars Hamsters tar alltid namn efter kändisar,filmer,grupper,musik och modeller. Vem minns inte skojgubben Svullo. Det var en karl som fick mig att skratta så jag nestan kissade på mig.Skäms

Zheverez
0

när zvullo (hamstern) var unge var han kort å knubbig, tyckte han liknade svullo så han blev döpt först av alla.Tungan ute

sen är ju mitt kännetecken namn på z så därför stavas hans namn med z, zvullo

kajsa_karin
0

Zvullo är en underbar hamster. Hade jag kunnat ha fler skulle han fått bo kvar hos oss

kajsa_karin
0

Hur är det med Tingeling och Blair

Superstars
0

Tingeling och Vinyl Blair mår bra! Blair är lite blyg men det skall nog gå att bota. De kände sig som hemma ganska fort. Just nu sover Vinyl Blair och Tingeling i sina burar.Glad

emma-h
0

hoppas det går bra i framtiden också.! du får lägfga ut bilder på dom sen också, har du kanske redan en tråd med bilder kanske? :)

Superstars
0

Jag har på Zheverez Zvullo och på Bimba. Lägger ut fler Bildtrådar på hamstrarna när jag tagit några kort som man kan kalla duga.Skrattande

emma-h
0

haha, gör så! :)

emma-h
0

haha, gör så! :)