Hamster iFokus

Hamster

Etikettguldhamster
Läst 682 ggr
Happy09
0

Knas Happy ;)

Jag måste bara berätta om lilla knasiga och otroligt söta Happy's toalett vanor.

När hon kom hem till mig så gick hon duktigt på toaletten men sen slutade hon med det och började kissa i ett hörne, då ställde jag en hörn toalett med Sand där, och javisst, det gick bra. Hon kissar duktigt hörnet i sanden. MEN, hon lägger alla sina bajsar ihop med maten inne i boet, bland allt rivet hushållspapper.

Jag funderade en stund, sen sökte jag här på forumet och hittade en tråd om en hamster där ägarinnan frågade om ett liknande problem med sin hamster. Rådet var då att lägga alla bajsplupparna i toalettlådan tills hamstern förhoppningsvis gjorde började lägga dom där själv.

Sagt och gjort, igår gjorde jag det, jag samlade en massa bajspluppar och lade dom i toaletten…vad händer?

Jo Happy tar all sin nyhittade mat och lägger i hörntoaletten!

Där fick man för att man försökte…! Well well, hon får väl ha sin mat och sitt bajs ifred då. *suck* Flört

Anfa
0

Hehe, tokiga happy då xD

UlrikaD
0

Hon är galen! Fick ett mail idag om massa knas som hennes syster Juni hittat på. Jag tror de sms:ar varandra om nya hyss helt enkelt.Skrattande

Tjejerna här hemma är ju inte sena till att hänga på heller.

[Popcorni]
0

Haha, vad gulligt. ^^

Happy09
0

Haha, där ser man, knaset kanske går i släkten :)

Ja, hon är supersöt! Nästa gång ska jag försöka fota hennes knasigheter Glad

Sara87
0

hehe :D tokig tös.

emma-h
0

hah ja, det var en riktig buse :)