Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: sajtenifokus
Läst 1394 ggr
Imasy
0

Nya medarbetare på sajten

En liten omstukturering kommer ske på sajten, och det kommer bli några fler Medarbetare.

Tanken var att vi ska försöka vara samma gäng här som inne på djurannonser, då det underlättar eftersom båda sajterna hänger ihop.

Än så länge har Ebba-A och nonisaga tackat ja till att vara nya Medarbetare här på sajten.

UlrikaD
0

Vilka Medarbetare är det som ska sluta då?

Imasy
0

Malin och Sanna har sagt att de har inte längre tid att vara kvar. Dessutom tror jag att Sanna har lite datastrul, har varit många turer med den manicken.

Sara har "avgått" då hon inte kommer ha tillgång till dator nu som förut, men kikar ändå in när hon har tillfälle till det.

Sofia jobbar och pluggar samtidigt och dygnet har bara 24 timmar.

Micki och Natalie har jag inte hört av på ett par månader, och har bett dem höra av sig igen om de vill bli Medarbetare igen.

Så det resulterar i att det bara var jag och Emilia kvar i princip.

Nu är även Royalz tillagd som Medarbetare.

Anfa
0

Oj så många som har slutat :o

Sara87
0

Jag är visst kvar :)) Men kanske inte lika mycket som när jag hade dator hemma.. hihi

Imasy
0

Förresten, grattis till jobbet! Vart sliter du någonstans? :)

Ska även tala om att Tazzar finns nu med i medarbetargänget sedan ett par dagar tillbaka.

emma071
0

Jag hjälper gärna till om jag får (A) :)

Stå på dig,annars gör någon annan det

www.nouw.se/fuckingfuckface

bblomquist
0

ojdå, många som slutade.. men, är det inte flera Medarbetare än så? o:

Imasy
0

Det finns en förfrågan till 2 till, och jag väntar på svar. Svarar de ja så är vi 11 st inkl mig, så så få blir vi nog inte ;)

Sara87
0

#5 Inget jobb direkt. Jag är på bion. men det är mest ideellt. Men jag säger jobbet ändå :D