Bebisar=)
Kl 5 inatt vaknade jag utav massa pip,gick och kollade va det va och i sias ur låg det lite blod och massa söta rosa bebbar.Är så glad nu =)
Just nu kunde jag räkna till 9 st men vet inte säker =)
Grattis till kullen :)

grattis
Grattis, vad spännande 
Grattis ^^
Grattis:)

Grattis :)

grattis (:

Tyvärr så hittade jag alla 9 bebbar halvuppätna idag :´( R.I.P alla små
#11 Åh vad synd :( Men antagligen så var det ju något fel på bebbarna, för jag tror inte hon skulle ätit upp 9 friska ungar.
Värd på Choklad iFokus
Vad tråkigt 
Vad synd! :(

Vad tråkigt :/
Har just kollat till mina 2 veckor gamla bebisar och till min fasa har jag nu insett att 3 st är borta.. ! Tyckte dom skulle vara för gamla för att ätas upp men se näedå,, hon har inte ens tagit de "svagaste". Sjukt jobbigt.
_♥ Registrerad guldhamsteruppfödare i SHF sedan 2009. Min hemsida; Exentrion's ♥
_
beklagar, R.I.P Sia och Theos bebbar<3

Sia verkar fortfarande tro att det är små bebbar i hennes bo,fasst hon åt upp alla.Så fort man tar lite papper ur boet så springer hon genast och hämtar det och bäddar ner de :(

Min honas ungar dog också , hon åt upp dom , Men ja städade ut hela buren och lät henne vara och dagen efter var hon sig själv igen :)

okey får se imorn då,jag som hade hoppats på denna kull,min första :(

Låt henne vara ifred och vila upp sig och stöka inte runt i hennes bo. Hon behöver lugn och ro att fundera ut själv vad det var som hände och gick fel.

Det va när ja höll på att ta bort all döda ungar och lägga dit nytt bo material men nu får hon va för sig själv….

Förstod nästan det, men skrev för säkerhets skull bara. Hoppas hon mår bättre snart. Och du med för den delen….så tråkigt när sådant här händer.

Specielt när det är första kullen också

Awe =/ gud va synd
Hoppas allt är bra annars med mamman =/
Mvh Caroline
Medarbetare på Svåra Tider