Hamster iFokus

Hamster

Etikett: guldhamster
Läst 485 ggr
[LoveNasse]
0

Att para i hop två hamstrar

Jag har en Campell hona på ca 4-5 månader. Kan jag sätta ihop henne med en annan hona (vill inte ha ständigt med ungar) eller är det försent?

Charlie2006
0

Tror inte det är för sent, sän är det ju olika individer och alla passar inte med alla. Själv har jag satt ihop en av mina 1 åringar (roborovski) med en unge och dom bråkar bara i början för att bestämma rangåning :). Sän kan man ju para honan för att sedan gå ihop med en av hennes döttrar ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[LoveNasse]
0

#1 okej tack =) Mår Campells bättre av att vara flera? Jag håller på med henne ganska mycket och hon får vara ute 1-3 ggr dagen. Skulle hon bli mindre tam med en till hamster i buren? =)

Charlie2006
0

#2 Vet inte så mycket om campbells men tror inte hon skulle må dåligare av en burkompis, mina har aldrig blivit mindre tam mera att dom blivit socialare ellerfall här hemma. :)

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

[LoveNasse]
0

okej tack! =)