Att para i hop två hamstrar
Jag har en Campell hona på ca 4-5 månader. Kan jag sätta ihop henne med en annan hona (vill inte ha ständigt med ungar) eller är det försent?
Tror inte det är för sent, sän är det ju olika individer och alla passar inte med alla. Själv har jag satt ihop en av mina 1 åringar (roborovski) med en unge och dom bråkar bara i början för att bestämma rangåning :). Sän kan man ju para honan för att sedan gå ihop med en av hennes döttrar ;).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
#1 okej tack =) Mår Campells bättre av att vara flera? Jag håller på med henne ganska mycket och hon får vara ute 1-3 ggr dagen. Skulle hon bli mindre tam med en till hamster i buren? =)
#2 Vet inte så mycket om campbells men tror inte hon skulle må dåligare av en burkompis, mina har aldrig blivit mindre tam mera att dom blivit socialare ellerfall här hemma. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
okej tack! =)