Hamster iFokus

Hamster

Etiketter: avelgenetikuppfödningguldhamster
Läst 881 ggr
SitaL
0

svårt att bli av med hamsterungar

Hur gör ni för att sälja era dvärghamsterungar?!?!

Har INGEN som är intresserad utav mina sju stycken honor!! Är det så svårt att bli av med ungar?!

Imasy
0

Här i Dalartna är det väl ingen större åtgång heller. Tyckte mig märka redan i höstas att det gick trögare.

Kanske har finanskrisen satt sina spår även där? Djuraffärerna här har heller ingen stor åtgång på djuren.

Saraah-s
0

Nja , Här tycker jag inte det är så svårt , Men då har jag endast haft 1 kull ^^

http://www.scattred.snabber.se

southdakota
0

Många uppfödare brukar ju säga att det är svårare på somrarna också, många som väntar tills efter semestern.

UlrikaD
0

Tycker det var otroligt segt redan i våras. Hösten och vintern hade jag absolut inga problem. Jag hade flera kullar på gång som var planerade men jag stoppade allting ett tag pga att jag var faktiskt inte säker på att hitta bra hem till alla.

Sen har jag ju 35 hamstrar också så jag har ju inte plats för hur många extraburar för bebisarna heller.

[findusen]
0

jobbar i djuraffär och det är inte lika mycket åtgång som förra året kan jag ju säga… men folk köper mer hamstrar än marsvin iaf………. hamstern är ju ganska billig i drift så att säga :P

kajsa_karin
0

Dvärgar borde inte vara svårt att bli av med. Alla de som svarar på mina annonser vill ha dvärgar men jag har bara Guldar

N-D-U
0

du kan gå in på djurannonser.ifokus.se, kanske någon där är inresserad, i värsta fall får du sälja till djuraffärer, typ den du köper mat mm på eller djuraffärer nära din stad :)

SitaL
0

#6 nä här omkring går det inte att bli av med dom! helt dött!

#7 ja jag har provat det med men ingen vill ha..dom har fullt redan och blir inte av med dom.

Har lagt in annonser överallt typ! Börjar bli lite panik och bli av med dom!

UlrikaD
0

#8 Tyvärr är det någonting man måste ha med i beräkningarna från början. Att bli sittande med bebisar "över"

Även ifall man kan tänka sig att sälja till zoo-affär så är det faktiskt inte säkert att de heller har plats eller möjlighet att ta emot. Sen tycker jag det är hemskt när vissa lämpar av till vilken zoo-affär som helst, bara för att de tar emot dem. Inte för att just den affären är bra med djur.

Så extraburar är ett måste om man ska föda upp. Och plats!

UlrikaD
0

Var inne och tittade på bilderna på bebisarna igen. De är verkligen supersöta. Men du bodde väldigt långt från Göteborg.

JohannaEkroth
0

Skulle man kunna få se en bild på de 7 flickorna?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

UlrikaD
0

Ligger ett gäng söta bilder i den här tråden iallafall.

http://hamster.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=dc74572a-09f5-4009-9131-0acee9f640cb

JohannaEkroth
0

Åh de är så vackra, mamman är också elt underbar, tyvärr får jag inte ha fler hamstrar för min sambo då jag har 4 vintervita, 2 på 1,5 år och 2 på 1 år. Mamma, pappa och 2 döttrar. Annars skulle jag jättegärna ha köpt av dig. Rynkar på näsan

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

yan85
0

kanske lite OT, men vad har ni för kullar till salu??

jag söker efter en vintervit ung mane, sapphire!!

UlrikaD
0

Finns en annons-sajt att söka på.

www.djurannonser.ifokus.se