Vintervita bebisar!
Nu är dom 8 dagar gamla och börjar krypa ut lite ur boet.
Pappan: RÅTTAN,(dog tyvärr 1 vecka innan ungarna föddes pga ålder,vart nästan 3 år gammal.) Perl färgad och en stoor personlighet var han,mycket speciell kille! Mycket nyfiken och social och framåt.
Mamman: MYGGAN,Perlfärgad. otroligt snäll tjej men lite blyg. Duktig mamma!
Har inte räknat ungarna än då jag inte vill störra för mycket än,men skulle gissa på ca 8 st. Ungarna finns mellan Österbybruk och Forsmark men kan fås levererade till Uppsala. Dom leveras efter deras 5:e levnads vecka! Endast till seriösa köpare!
Första bilden Pappa Råttan

Grattis till kullen! Fina hamstrar, tråkigt att Råttan dog, men det va ju ändå kul att han blev så pass gammal :)
Grattis till kullen! :)
Hoppas man får se en bild på ungarna sedan :) Grattis till kullen.

ingen som är intresserade av någon unge?
Vart bor du ?

*6 Mellan forsmark och österbybruk,uppland. kan fås lev till uppsala!

Synd att de finns så långt bort, gillar mandarin pearlarna och de skulle vara ett bra tillskott i det lilla forskningsprojekt som nu pågår i SHF ang mandarinfärgerna.
Bor dock på tok för långt bort…
Stockholm eller Västerås skulle jag dock kunn ata mig till eller om det finns ngn som kan hjälpa till att köra den till ngn av dessa platser.
Lotta

sötisar :)

*12 kan ev fixa transport till stockholm med om intresse finns! allt går att ordna :)

putt

Vad söta! :)
Men fy, inte lägga upp bilder på såna sötnosar… <3 Underbara!

#19 Förlåt! 

Men gud va söta ungar xD <3. Skulle vara intresserad men bor i göteborg så ett stort avstånd imellan.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

#Det va synd!!
Tyckte specielt om mandaring ungarna :).
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
mandarin* menar jag
//Frida

Fina

ja dom e superfina! :) ingen intresserad? Ska till stockholm på onsdag oxå! kan lev dit med!

Hanarna är sålda, sju honor kvar!

putt

Putt
Är det vintervita alldså? Grymt söta <3
grattis de är super söta

#32 ja det e vintervita :p

putt

Va gulliga ! :)
va söta, vi ska börja med, jag tror det heter saphir färgade hamstrar vi också :)